čtvrtek 18. ledna 2018

VE STOLE...

...je to už pěkně dlouho, co jsem naposledy obměňovala dekorace v našem konferenčním stolku. A tak když jsem se teď přehrabovala v těch vánočních věcech, pustila jsem se do toho a okýnka stolku vyladila v zimním duchu. Hodily se šišky, parůžek, peříčka, obrázky/pohlednice a několik mých vlastních výtvorů z dřívějška - kamínky, ozdoby s ptáčky a podložky pod hrnek. Některá okýnka jsem nechala schválně prázdná, když byla zaplněná všechna, přišlo mi to už moc...

...stolek mám ráda, je takový nevšední, můžu se tu vyřádit s dekorováním. Chtěla bych ty obměny dělat častěji než doposud. Třeba podle ročních období. Nebo ho někdy celý zaplním fotkami, ideálně z vyvolej.to (až je nechám vyvolat). Je fajn, že se v něm na dekorace nepráší, jako kdyby byly na poličkách, tam raději ubírám. Jen se to nedá moc vyfotit...



...z fotek není někdy jasné, co ve stolku skutečně je a co je jen odraz...
...ale i to má své kouzlo...

...z procesu obměny...

...měla jsem pomocnici...

...trochu mi to opravovala...



6 komentářů:

  1. Anonymní1/19/2018

    A je to jemné a nežné ako Ty:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, a Ty jsi zlatá <3, děkuju Ti za pohlazení ;-)...
      V.

      Vymazat
  2. Krasne je to a holcicky to musi desne lakat, ne? A chuderky na to nemuzou:-), rafinovane. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chachá a to je na tom to nejlepší! ;-) Odhadla jsi to přesně ;-), aspoň tady mám klid... Děkuji a mávám...
      V.

      Vymazat
  3. Anonymní1/20/2018

    Your way of describing the whole thing in this paragraph is truly good, all be able to effortlessly know it, Thanks
    a lot.

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.