neděle 14. října 2018

VE VITRÍNĚ...

...po nějakém čase jsem si uklidila ve vitríně. Rozhodla jsem se, že si v ní nechám jen ty opravdu největší srdcovky a přidám k nim své decoupage výrobky. Některé kousky jsem tedy odnesla do charitativního obchůdku u nás ve městě a některé jsem prodala v nedávném bazárku tady (děkuji za váš zájem). S dekoracemi to mám tedy momentálně vyřešené. Právě se nacházím ve stavu, kdy jsem si uvědomila, že je nutně nepotřebuji kupovat a dostatečně mě uspokojuje mé vlastní tvoření, případně poklady donesené zvenku...

...a ještě se slovem vrátím k předchozímu příspěvku, protože chci moc poděkovat za ty milé a povzbudivé komentáře. Myška měla opravdu úspěch, dokonce se mi o ni holky i chvílemi přetahovaly, tak nevím, jestli ještě nakonec nebudu muset šít druhou ;-)...










8 komentářů:

  1. Marcela - Nordic Passion10/14/2018

    Veru, to je náhoda, i já tento týden uklidila tu mou:). Mas tam krásné kousky. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já ji dokonce měla uklizenou ještě o pár týdnů dřív, než jsem napsala článek. Někdy mi to dá práci dostat se k tomu focení ;-). Děkuju moc, Marci, měj se krásně...
      V.

      Vymazat
  2. Máš tam nádherné věci a ty s tím stromem se mi moc líbí.Odkudpak je máš? Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Hanko, věci se stromem jsou zdobené ubrouskovou technikou - ubrousek s tímto motivem byl od Broste. Píši schválně v minulém čase, protože jsem ty ubrousky měla už nějaký ten rok dozpátku, dnes už nejsou k sehnání a ani já už je (kromě jediného, archivního) nemám ;-)...
      V.
      V.

      Vymazat
  3. Veru, tak už jsem si přečetla, že ty krásné věci je tvoje tvorba- jsi nápaditá a moc šikovná.Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju za oba milé komentáře a pochvaly ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.