středa 10. října 2018

MYŠKA...

...blíží se období, kdy si obě dcery během necelých pěti měsíců odbydou narozeniny i svátky, včetně Vánoc. Takže pro ně (stejně jako loni) zhruba od poloviny léta pomalu vymýšlím dárky. Mám už něco schované na Vánoce, v hlavě představu, co letos do adventního kalendáře, a pár drobností a nápadů (které je potřeba zrealizovat) k jednotlivým oslavám. Když to půjde dobře, ráda bych sem postupně opět přidala několik námětů do složky TIPY...

...první, co nás čeká, je oslava svátku naší druhorozené. To je na rozjezd ideální, protože svátkům já osobně nepřikládám zas takovou váhu, a tedy i dárky volím spíš drobnější. Takže jedna z drobností, kterou jsem čerstvě dokončila, je tahle handmade myška. Inspirovala jsem se hlavně na pinterestu, ale je asi jasné, odkud i tady vítr vane...  

...s materiálem nebyl problém, protože jsem si nedávno v euforii z tohoto článku u Máji nakoupila zásobu barevných filců a bavlnek. Na "postýlku" se mi ideálně šikla krabička od kosmetiky L'Occitane (bylo to nějaké dárkové balení, jež mi kdysi darovala jedna kamarádka). Vrchní část krabičky jsem polepila zbytkem mramorové fólie z Lidlu, ta se na nějakém mém tvoření objevila i dříve. Dovnitř stačilo vystřihnout prostěradlo, ušít polštářek s peřinkou a pelíšek byl hotový raz dva. Ani výroba myšky mi nepřipadala zas tak složitá, jen to moje provedení je prostě takové školácké, líp to nedovedu...

...a tak mám pro dceru myšku s pelíškem a občas se na ni chodím do skříně koukat, abych se utvrdila v tom, jestli to s ní jako myslím vážně, a říkám si, zda bych přece jen raději neměla koupit tu originál od Maileg (nebo zkrátka nějakou jinou, "kupovanou", hračku). Občas si totiž nejsem tím svým minimalismem tak jistá, obzvlášť, když se ho snažím aplikovat na děti. Často, když pro ně vidím něco zajímavého, napadne mě, že bych si to mohla zkusit vyrobit sama, využít na to materiál, který už doma je, ale taky mám potom pocit, jestli tím děti nešidím, když jim nekoupím "originál"... nebo nevím, jak to nazvat. Zkrátka pochybuji. Ale i tak doufám, že se myška bude líbit a bude u dcery vzbuzovat pozornost. A snad i něco vydrží... 









14 komentářů:

  1. Veru, je to bezva napad a libi se mi to, jak to je. Deti zatim nwmaji to srovnani se znackovymi vecmi, ty nase male, az budou vetsi, bude to slozitejsi, zatim ale ne. Pak zase prijde doba, kdy oceni, co pro ne kdysi maminka delala, ale to si budes muset jeste pockat:-). Hezky den. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Marcel. Ano, máš pravdu, malým dětem je celkem jedno, jestli má hračka značku nebo ne, jestli je z obchodu nebo ji někdo vyráběl. To já si to musím v hlavě srovnat. Respektive to snad mám už i ujasněné, jen někdy ty pochybnosti prostě přijdou. Hlavně tehdy, když si začnu představovat, co na to asi budou říkat ostatní... jojo, pořád ještě si vytvářím domněnky, podléhám názorům druhých a beru si věci osobně ;-D...
      V.

      Vymazat
  2. Myška je kouzelná, věřím, že se bude líbit a je šitá s láskou od maminky, to "originál" není. Přeji nádherný podzim, Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Markéto, za Váš komentář, moc mě potěšil. Nádherný podzim i Vám <3...
      V.

      Vymazat
  3. Je to roztomiloš :)
    A víš co už dělá moje dcera? Chystám si látky a ona přijde, z toho mi ušij šaty, z této látky halenku atd :D Začíná mi do toho pěkně kecat jako :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vida! Třeba z ní bude návrhářka ;-)... Je vidět, že je po mamince ;-)...
      Děkuju a mávám!
      V.

      Vymazat
  4. Ta myška je parádní, já myslím, že ji určitě ocení. Taky jsem nad néčím podobným uvažovala, ale nemám na to kapacitu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Hani. To já bych zas chtěla udělat holkám spoustu těch věciček, co vidím u Tebe, a taky se mi ta kapacita nějak nedostává ;-)... jojo...
      V.

      Vymazat
  5. Veru, nepochybuj vubec! Za prve je krasna, za druhe je od maminky (ale jak pise Marcelka - to asi oceni az casem), ale hlavne kdyz vidim Madlu, jak zanicene si kolikrat hraje s rulickou od toaletaku (ktere vtipne rika 'ruleta'), tak si myslim, ze my rodicove nad tim nekdy premyslime az moc. A jinak ten napad je super, a kdyz vis, zes to zvladla sama a usetrila dvanact set, tak je to supr pocit, co? :-D A tos mi vykladala, ze s filcem nic nebude, a helemese, co z Tebe vylezlo! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Májo... no, je pravda, že nám taky občas stačí toaleťák ;-D)))... ty rituály s ním tady raději nebudu popisovat ;-)... A jo, to víš, že jsem na sebe byla pyšná, i když ta myška není zrovna dokonalá... No, pustila jsem se do ní až po našem ig "rozhovoru", trošku mě to heclo, i když jsem ji měla v plánu už dřív... ale jinak s tím filcovým jídlem jsem na tom pořád stejně ;-D...
      V.

      Vymazat
  6. Ta je krásná!! Moc roztomilá. Já mám doma koupenou sadu na dvířka pro myšku, ale ještě jsem se k tomu nedostala. Zato mám v košíku dalšího Maileg skřítka:)). Moje oblíbená značka. Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Luci! No, ty Maileg postavičky a hračky jsou bezkonkurenční, o tom žádná ;-)... Možná, že stejně časem neodolám... Měj se krásně, užívej si rodinku <3...
      V.

      Vymazat
  7. Anonymní12/29/2018

    I always spent my half an hour to read this webpage's articles daily along
    with a cup of coffee.

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.