neděle 21. ledna 2018

MAGNETICKÉ PUZZLE...

...magnetky na lednici jsou u nás vděčná věc. Ta mladší už si s nimi začíná hrát a ta starší si s nimi hraje ještě. Taky už jsme jich měli na lednici pěknou hromadu. Spoustu jsme jich nasbírali z různých jogurtů, takže nám lednička hrála pěkně všemi barvami (k velké radosti dětí a nelibosti mé). Celkem dlouhou dobu jsem se na to dívala se zoufalstvím v očích a přemýšlela, jak to vyřešit, abych nemusela dětem magnetky vyhazovat, ale vedle toho se dalo na lednici normálně dívat. Do toho mě už před Vánoci zaujala nabídka od vyvolej.to, kde se dá pořídit magnetické puzzle z vlastní fotografie a vypadá to moc hezky. Jenže další magnetky do toho našeho bordýlku?...

...teprve nedávno se mi to podařilo chytře vyřešit. A to tak, že jsem spojila dva v jedno. Magnetické puzzle jsem si nekoupila, ale vyrobila z těch nehezkých magnetek (samozřejmě jsem se dcery zeptala, zda je na ten svůj nápad mohu použít). Na fotku pasovaly úplně akorát (asi znamení). Vybranou fotku jsem rozstříhala na stejné dílky a magnetky na ně zespodu přilepila lepidlem Pattex (na namáhané spoje). Kdybych toto puzzle ještě někdy chtěla dělat znovu (jakože to v plánu mám, magnetek máme ještě dost), dala bych si fotku nejdřív zalaminovat, aby byla odolnější vůči poškození...

...k tomu všemu jsem ještě zbylé magnetky na lednici protřídila a nechala jich tam jen pár. Zbytek jsem uklidila do krabičky, kterou mají dcery k dispozici, když dostanou chuť si s magnetkami na lednici hrát. Zůstali tu třeba moji diy ptáčci, které jsem dělala kdysi. Bohužel je momentálně jeden ztracený. To už je takový můj úděl, že věčně něco hledám. A obvykle nenacházím, přestože doma snad prohledám každý kout. Ale někdy zas náhodou najdu to, co už jsem považovala za na věky ztracené. Tak třeba se jednoho dne objeví i ptáček ;-)...





...puzzle jsem vyrobila z těchto magnetek od pudinku Paula (ta akce už ale momentálně není), jedny nám ještě zbyly...



2 komentáře:

  1. Parada! Ja take bojuju s tim mis-masem co mame na lednici. Tak nejak je v manzelove rodine zvykem vozit magnetky z dovolenych + ty ruzne reklamni... no je toho dost, obcas je schovam alespon na bok, coz neni uplne pochopeno :D zatim nemame zadne stejnych formatu, ale treba nekdy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ono to jde udělat i z takové té kupované nalepovací magnetické pásky, ale zase už to pak není recy... Magnetky děti prostě milují, ale je to oříšek, aby se na ně dalo i koukat ;-) Děkuju moc a máváme!
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.