pátek 12. ledna 2018

NÁLEPKY...

...nepotřebné blbinky, to je moje. Tento rok nejspíš bude celý ve znamení takových mých nepotřebných blbinek. Naše mladší ratolest je ve věku, kdy nemám moc šanci pouštět se do nějakých velkých projektů (ledaže by mi nevadilo, že budou trvat věčně), takže jsem se rozhodla, že na to půjdu po troškách. V kratičkých chvilkách osobního volna si sem tam udělám nějakou tu pitominku, abych ukojila svou touhu po tvoření. Vlk musí žrát...

...jedna z těch pitominek jsou tyhle moje diy "lepíky". Nápad na ně jsem obdivovala už minulý rok na tomto instagramovém účtu. V mém novém TD diáři sice samolepky také jsou, ale pochopitelně univerzální a těch, co využiju, zase není tolik. Takže jsem si nakreslila vlastní. A v průběhu roku si budu další přidělávat podle potřeby a taky sezóny (zmrzlinky a plavací kruh si nakreslím až v létě ;-D). Pidi kolečkové samolepky jsem sehnala tady...

...vysvětlivky: notičky - pondělní sbor, dort je jasný, batoh - výlety, koza (cvičební nářadí) - Sokol se starší dcerou, brusle - bruslení se školkou, rostlina - pravidelná nedělní zálivka (zapomínám), dopis je jasný, sprcha - sauna ve školce, kniha - ráda bych zase začala pravidelněji navštěvovat knihovnu, jing jang - jóga, kafe je jasný, domeček - naše stavba a zařizování okolo, dál už slov netřeba ;-)...

... při své tvořivé chvilce jsem přišla na zajímavou věc. Když totiž starší dcera viděla, co dělám, hlásila se o to, že si chce taky namalovat své nálepky. Tak jsem se s ní podělila. Ano, chce dělat to, co maminka ;-). Takže až se příště budu ohlížet po dalším kreativním materiálu, beru rovnou víc i pro ni. Jen mě mrzí (bohužel, vím, že je to můj materialistický rozmar, ale srdci neporučíš), že ten diář už utrpěl své první šrámy (opravdu to netrvalo dlouho). Jednoho večera jsem na jeho deskách objevila několik nedbalých tahů modrou propiskou. Chytře jsem to pak zkoušela gumovat ;-D. Takže jestli někdo zná recept na to, jak vyčistit ušmudlanou propisku na broušené ekokůži, sem s ním...







2 komentáře:

  1. Úplne skvelý nápad - tiež ma nebaví si niektoré veci zapisovať denno denne ♥ Alexandra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alexandro moc děkuji a zdravím k Vám! Ano, ty nálepky jednak šetří místo v diáři a jednak je to s nimi zábavnější ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.