sobota 27. ledna 2018

ZIMNÍ LADĚNÍ...

...tak nějak jsem potřebovala dostat kolem sebe více bílé barvy, protože jsem stále zimně naladěna (navzdory tomu, co se děje za okny). A taky jsem si vysnila nový polštářek. Poslední dobou na instagramu často obdivuji interiéry okořeněné etnickými nebo boho prvky a chtěla jsem si něco v tomto duchu vnést k nám domů. Vymyslela jsem si tedy jakýsi vzor a pokusila se ho přenést na polštářek. Použila jsem na to obyčejný bílý povlak z Jysku za pár korun (to kdyby se mi to třeba nepovedlo) a černou fixu na textil (a taky pravítko a tužku, což zrovna příliš boho není ;-D)...

...no, něco vzniklo, těžko to nazvat, nevím, zda se jedná o hvězdu, vločku nebo květinu. A taky je to víc geometrické, než jsem si představovala. Zkrátka výsledek se rozchází s mojí původní představou (ale to se mi stává vždycky ;-D). Každopádně, proces tvorby jsem si náležitě užila a partnerova maminka to nazvala mandalou, takže třeba na tom něco bude ;-)...






3 komentáře:

  1. Marcel a Hani, děkuji vám oběma za milé a pochvalné komentáře, které jsem si omylem místo publikování smazala :-D...
    V.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, máš to moc krásný! U nás to dneska vypadá na úplné jaro, 10 stupňů, sluníčko. Ale ještě by to chtělo trochu mrazu, aby pomrzli všichni ti slimáci, jinak by se mi to líbilo. :)) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, děkuju! Jo, u nás je stejně. Taky už by se mi jaro líbilo, ale znervózňuje mě, jak je to brzo, a taky, že mě letos ještě mráz pořádně nezaštípal do nosu ;-)... I ty se měj krásně <3...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.