pátek 11. ledna 2019

PŘÍRŮSTKY V KUCHYŇCE...

...po Vánocích a všech těch našich podzimních oslavách nám zase něco málo přibylo do kuchyňky. A že už je těch věcí hezká řádka, musíme si ke kuchyňce přidávat stolek, když chceme vybalit všechno. Je to taková všehochuť. Základem je jednoduchá kuchyňka, kterou dostala starší dcera ke svým druhým Vánocům, a během následujících let se pořizovaly další doplňky...

...porcelánový čajový servis s Krtečkem už toho s námi hodně zažil, je to vidět hlavně na konvičce, která už je několikrát slepovaná (naštěstí hlavně zezadu). Jako další nádobí využíváme melaminové kalíšky a misky od Design Letters a z Billy. No, a já mám nejraději dřevěné, neutrální z Kupenda (o něm jsem se už dopodrobna rozepisovala tady)...

...co se "jídla" týká, delší dobu máme zeleninový koš z Ikey a plastové sladkosti od babičky. Nově od ní teď ještě dcerky dostaly dřevěný narozeninový dort (je myslím z Lidlu, má i čísla a svíčky, ale barevné a plastové, ty jsem nechala uklizené ;-D). Já totiž nejvíc obdivuju dřevěná cukrátka od Baj-kaj-laj, takže nám pár kousků také nesmí chybět. Úplně nejradši máme ty dřevěné koláčky, u kterých se mohou střídat filcové "marmelády". Hodně radosti při vaření udělá i obyčejná cizrna nebo těstoviny ve skleničkách, které jednak hezky zdobí kuchyňku a jednak se bezvadně dají míchat v hrnci...

...ale ten nejhlavnější přírůstek a důvod, proč píšu tenhle článek (Májo! ;-D), je vlastnoručně ušitá filcová pizza, kterou holky našly pod stromečkem. Není to nic světoborného, ale mám z ní radost, hlavně proto, že po mém počátečním nadšení po přečtení tohoto článku, jsem dlouho měla ušité jenom dva sýry a už to vypadalo, že je dáme myšce do pelíšku ;-). Nakonec jsem se vyburcovala a poslední týden před Vánoci po nocích došila zbytek. A musím říct, dobře jsem udělala, pizza je oblíbená, baví hlavně starší dceru, takže je to výzva k další akci, pár ingrediencí by se nám ještě hodilo ;-)...







6 komentářů:

  1. Vybaveni jste bajecne. A ten syr, no tak to je bomba!!! Sikovna maminka. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, to jsme ;-D... Jen jestli si, Marci, nepleteš sýr s dortem ;-), můj sýr je ten dvourozměrný ;-D... Díky, měj se krásně <3...
      V.

      Vymazat
  2. Jeeee, tak ses nakonec hecla! Gratuluju! Mas to paradni! :-) Cela vase sbirka je krasna, i kuchynka! Tak at dlouho slouzi. U nas nove pribyla pokladna, tak uz ty kulinarske kreace muzem i prodavat! PS: tak co, to siti potravin je nakazlive, ze? ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Májo, je ;-)... i když jsem byla v presu, tak mě to šití pidi jídla fakt bavilo, ráda bych v budoucnu pizzu ještě o pár ingrediencí obohatila ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.