pátek 6. října 2017

BABY'S KITCHEN EQUIPMENT...

...nadchází období, kdy u nás bude oslava střídat oslavu, obě holčičky totiž mají na podzim svátek, ta menší dokonce narozeniny a ne, že bych chtěla strašit s Vánoci, ale dárky už nějaké chystám. A protože chlubit se něčím, co holky dostaly, až po Vánocích je trochu jako přijít s křížkem po funuse, ráda bych tu ukázala s předstihem, co jim chystám, třeba to bude někoho inspirovat...

...začnu tím, z čeho jsem v posledních dnech hodně nadšená. Pořídila jsem dcerám malou výbavičku do kuchyňky. Sice do ní už nějaké to nádobíčko nebo "jídlo" mají, ale já objevila několik kousků, ze kterých jsem úplně paf. Ještě na chvilku odbočím a trochu se pozastavím nad barevností některých hraček. Nechci vypadat jako nepřítel všeho barevného, pokud jsou hračky barevné vkusně nebo pokud barvy na hračce plní určitý didaktický aspekt, je podle mě vše v pořádku. Ale opravdu nechápu, proč třeba nádobíčko do dětské kuchyňky musí hrát všemi barvami a ještě ke všemu fosforovými...

...co se týká nabídky na českém trhu, s radostí ale pozoruji, že se to pomalu začíná měnit a člověk už tu a tam natrefí na opravdu pěkné věci pro děti (někdy až tak hezké, že by je chtěl i sám pro sebe;-D). Jejich nevýhodou je, že za ně často musíme sáhnout hlouběji do kapsy. Mně se tentokrát podařilo najít něco, co je kvalitní (= dřevěné), nebarevné (a kdo chce, může si nabarvit dle libosti) a troufnu si říct, že za pár korun. Ony to totiž nejsou původně hračky, ale klasické dřevěné pomůcky do kuchyně nebo dekorační předměty určené k dozdobení, ale my je využijeme na hraní do dětské kuchyňky ;-)...

...objevila jsem je v obchůdku, kde pravidelně nakupuji materiál na decoupage. A protože prohledávání e-shopu mi zabralo celé jedno dopoledne, přidávám rovnou přímé odkazy na jednotlivé výrobky, které jsem vybrala, aby mohli případní zájemci jít najisto ;-). Takže: prkýnko (za skvělou cenu podle mě), mistička (možná jsem mohla vzít dvě ;-D), talířky, lžička (ta je moc roztomilá, když jsem ji viděla naživo, také jsem zalitovala, že jsem jich nevzala víc), nožík (myslím, že takovým si děti neublíží), stojánky na vajíčka (mohou se používat i jako kalíšky na pití, fantazii se meze nekladou), klasická vajíčka (ta už jsem měla z dřívějška na velikonoční výzdobu), křepelčí vajíčkatabulka na psaní (třeba seznamu na nákup) a ještě pidi košíček (ten je opravdu maličký, možná nakonec skončí v domečku pro panenky). No, nakoupila jsem tam toho ještě víc, něco pro sebe na tvoření a něco ještě na takové menší dárečky (ukážu zase jindy), se vším jsem se vešla do pětistovky, paráda... 

...všechny výrobky jsou moc hezky vypracované, zvnějšku jsou vybroušené dohladka, zevnitř jsou sem tam hrubší (třeba talířky, mistička), ale není to nic, s čím by si neporadil kousek smirkového papíru. Otevřeně přiznávám, že inspirací na vybavení kuchyňky mi byla Laury úchvatná kuchyňka pro dceru nebo třeba Terezčina či Katčina, i další dětské kuchyňky, které jsem zahlédla na instagramu. U nás teď kuchyňka zase hodně frčí, nejradši ji má naše nejmladší obyvatelka, společně s domečkem, a tak je fajn, že vybavení obou je/bude dřevěné, protože ho ráda ochutnává a vyhazuje;-)...

...s tímto článkem tedy otvírám nový "šuplík" TIPY (nahoře pod názvem blogu), kde chci mít přehled zajímavých e-shopů a výrobců čehokoli, co mě zaujme a co bych/jsem si ráda pořídila. Zaměřený bude hlavně na výrobce české, protože jsem přesvědčená o tom, že je tu mezi námi spousta šikovných lidí, jejichž práci stojí za to podpořit. U některých už jsem nakoupila, jiné mám zatím jen vyhlídnuté a jejich výrobky na pomyslném wishlistu. Věřím, že tipy ocení i moji čtenáři ;-)...









16 komentářů:

  1. To je bezva! Diky moc za tipy, ja budu Roze porizovat a vybavovat kuchynku k Vanocum, takze za me trefa do cerneho ;) ta vase kuchynka to je ikeacka, nebo jeste jina?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, kuchyňku jsem pořizovala před třemi lety přes MimiBazar - je to dřevěná kuchyňka BESTTOY, ale co jsem koukala, už k sehnání nejspíš není :-(. Je podobná té ikeácké, akorát je menší a nemá ty horní skříňky (ale zase byla levnější). Jinak jsem ráda, že vám můj tip na vybavení bude třeba k užitku ;-). Ať se vám povede vybrat ideální kuchyňku i zařízení, vsázela bych, že přidáš určitě i nějaké diy, budu se těšit ;-)...
      V.

      Vymazat
  2. Tak neco podobneho hledam. Dekuji za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to věděla, že přijdu vhod ;-). Na tu vaši kuchyňku jsem ohromně zvědavá, ta bude! Děkuju a mávám...
      V.

      Vymazat
  3. No panečku, to je TIP! Já vyhlížím Stelince na Vánoce a narozeninky také věci do kuchyňky (tu ještě také nemáme). Věřím, že si rád zahraje i Adámek:-D Odrazují mě ale barvy a ceny... Rozhodně chci dřevo. Už jsem jednou kamarádce sehnala přírodní nelakované pomůcky a litovala jsem, že jsem si nevzala do zásoby... No a kouknu na odkazy a v kupendu nakupuji materiál na tvoření, ale nikdy mně nenapadlo tam hledat toto. Mají opravdu široký výběr zboží. Takže děkuji moc a při příští objednávce jdu na jistotu. Děkuji! :-) Hezké dny. Lucie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Kupendo prostě nikdy nezklame ;-). Přeji šťastnou ruku i při výběru kuchyňky, je to podle mě vděčná hračka pro holky i pro kluky. Jsem moc ráda, že jsem se s tipem na nádobíčko trefila ;-). I já děkuji, hezké dny i Vám!
      V.

      Vymazat
  4. Dokonalé, nádherné, úžasné. M.

    OdpovědětVymazat
  5. Moc dekuji za tipy, pisu si! Kuchynka nas totiz brzy take ceka. Planuju usit nejake potraviny z filcu, ale nadobicko koupim. Naprosto souhlasim s Vasim nazorem, vetsina v obchodech pro deti je hrozna (nebo krasna ale draha, jako treba uzasne plechove nadobicko od Ingely P Arrhenius ;-)). Za me v tomto ohledu v pomeru cena/vykon opet (neprekvapive) vede Ikea se svym vkusnym plechovym sortimentem. Ale zkombinovat to s timto drevenym je podle me uplna pecka, s tim bych si hrala i sama! Tak at se holkam libi ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Májo, děkuju, jsem ráda ;-). No teda, to Tvé (co si tykat?) filcové jídlo bude určitě jedna báseň (soudím dle prstíkových maňásků, kteří jsou prvotřídní!). A s názorem na Ikeu souhlasím (my odtud máme třeba to látkové jídlo), mám ji prostě ráda a nejen kvůli hračkám pro děti ;-). Těším se na tu vaši výbavu, pecka to bude na tuty ;-)...
      V.

      Vymazat
  6. Anonymní10/07/2017

    Krasa! Diky za tip, ceny jsou vice nez skvele.
    Hezky podzim! Dora

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doro, ano, ceny super i samotné zboží ;-). Moc děkuji za návštěvu a hezký podzim i Vám...
      V.

      Vymazat
  7. Veru,
    nakupujeme na stejnem shopu :)
    Krasne jsi to vymyslela, to bude radosti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Marti! No koukám, jak je Kupendo oblíbené. Právem. Děkuju za návštěvu. Potěšila ;-)...
      V.

      Vymazat
  8. E. teda barvy vyžadovala odjakživa, ale tohle je nádherný! L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, to víš, že holky taky mají spoustu barevných nezbytností ;-), určitě v téhle rovině nestrádají. Akorát to tady neukazuju, protože tady je to moje a sem si dávám to, co se mi líbí ;-)...
      Děkuju moc za milé návštěvy, mám radost ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.