úterý 17. října 2017

DIY KID'S CUBES...

...máme za sebou první podzimní oslavu, a to svátek naší nejmenší, a já opět přicházím s nějakými těmi tipy na drobné dárečky pro nejmenší. Jako první se ale budu trošku chlubit se svými diy dětskými kostkami, které sice mají spoustu nedokonalostí, přesto je považuji za asi největší "majstrštyk" ze své decoupage tvorby ;-D...

...při posledním nákupu v Kupendu jsem do košíku přihodila také čtyři surové dřevěné kostky, aniž bych tehdy ještě přesně tušila, co z nich vymyslím. Možností, jak s nimi naložit, je totiž spousta. Mohou se z nich udělat např. kostky s písmenky, s číslicemi, s obrázky (hezký nápad s jednou kostkou jsem teď viděla u Hanči) nebo je lze třeba jenom natřít barvami a vytvořit z nich barevné kostky na stavění věží atd. ...

...já z nich nakonec udělala kostky obrázkové, jak jinak, než se zvířátky. Nejdřív jsem si myslela, že budu zvířátka malovat jenom černým fixem, něco ve stylu našich pytlíků na hračky. Potom jsem si ale vzpomněla na krásné zvířátkové ubrousky, které mám, a pustila se do svého oblíbeného natírání a lepení ;-). Zvířátka jsem vybrala ve stylu "každý pes, jiná ves", takže kostky nejsou vyloženě didaktické, spíš opravdu jen na hraní a pro naši malou zatím jen na nějaké to stavění komínů nebo jako dekorace. (Nicméně, starší ségra z nich měla velikou radost, ta už obrázky vesele staví, těší mě, že už dovede mou snahu ocenit.)...

...kromě kostek jsem v obchůdku objevila ještě figurky, které také nabízejí širokou škálu využití. Mohou z nich být panenky do domečku, do kufříku (viz Pikle;-)), loutky (dají se navléct na prst) anebo třeba mini kuželky. Tak jsem je zatím využila já, přidala jsem k nim kuličku a nechala je zatím v surovém stavu (aby mohla malá ožužlávat). I když si je dovedu představit třeba se smajlíkovskými obličeji nebo natřené pastelovými barvami, které mi zbyly z renovace hrazdičky, aby byly veselejší (uvidíme časem)...

...na závěr přidávám souhrn všech dárečků, které malá dostala. V rámci zachování mých minimalistických snah jsem prosila darující, aby to s dárky nepřeháněli (trochu se v tomhle děsím nadcházejících prvních narozenin a Vánoc). Jsem moc ráda, že tentokrát mi všichni vyšli vstříc a výběr nechali na mně, děkuji...









 


...sehnat pár zvířátek a "miminko", byl by to i hezký betlém ;-)...

...leporelo - MMMoje..., rumbakoule - Bebis, svetřík - Lidl, punčocháčky - Vinties, mráček - Sew4Home, kasička - třeba tady...

4 komentáře:

  1. Jee, to jsou nadherne darky a krasne vybrane obrazky na kostky ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, Hani;-). No, ještě lepší by bylo, kdyby ty obrázky byly nějak tematické - třeba lesní zvířátka, safari zvířátka nebo tak. Ale zas tolik ubrousků se zvířecími motivy nemám. Taky ne všude se vešla celá, prostě je to jen stylizace. Ale taky se mi líbí ;-)...
      V.

      Vymazat
  2. Anonymní10/17/2017

    Ty kostky jsou opravdu úžasné, klobouk dolů:)
    A odkud je bílá lištička? Smím-li se zeptat.
    Michelle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Michelle, moc děkuju za slova chvály i za milou návštěvu s komentářem. Ptát se určitě můžete, jen Vás bohužel asi zklamu - lištičku dostala dcera od babičky, údajně ji koupila v Kiku, ale je to už rok :-(... Krásný podzim...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.