středa 8. srpna 2018

NOVÉ KRABIČKY...

...měla jsem je hotové už před prázdninami, kdy mě chytla tvůrčí vlna. Ne, že bych teď neměla chuť tvořit (nápady se mi hlavou prohánějí neustále), ale jaksi se vždycky ukáže, že je třeba dělat něco "důležitějšího" (vařit, prát, žehlit, uklidit, jít s dětmi ven... nebo si jít lehnout a nedělat vůbec nic;-D). Takže netrpělivě čekám na další příležitost zase se do něčeho pustit...

...tentokrát jsem zkusila něco víc barevnějšího, než u mě bývá zvykem. Ale ten motiv věnečku z lučního kvítí byl prostě na léto jak dělaný. Ještě bych si s ním ráda ozdobila prkénko pod svíčky třeba... A peříčkovou krabičku jsem si chtěla udělat vždycky. Tak jsem se do ní pustila, když jsem vyráběla svícny pro paní učitelky...

...no, sbírka mých ubrouskových výrobků se rozrůstá a já pořád nemám dost. Jak vidím nějaký ubrousek s pěkným motivem, už si představuji, co bych s ním ozdobila. Těch mých věcí už je kolem padesáti a pro přehlednost si je ukládám tady (abych nezapomněla). Všechny už je samozřejmě doma nemám, sem tam si o nějaký někdo napíše, sem tam něco rozdám...

 














4 komentáře:

  1. Veru, máš to moc krásný! ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Marcela - Nordic Passion8/16/2018

    Krabičky jsou dokonalé, krasne vsechny! M.

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.