čtvrtek 2. srpna 2018

LETNÍ POZDRAV...

...takhle vypadá v detailu léto u nás doma. Vytáhla jsem schované obilí z loňska, bylo mi líto ho vyhazovat a letos znovu někde škubat. Je to vděčná dekorace a má prostě kouzlo (i na poli ;-D). A ze zahrádky partnerovy mamky mám tyto dekorativní bodláky, které vždy obdivuji u Marcelky. Hezky barevně ladí k mým "bylinkovým" svícnům. Svíčky teď ale často nezapaluju (máme doma teploučko i tak ;-D). A leták z Nily se mi natolik líbí, že ho mám vystavený od začátku prázdnin, můžu na něm oči nechat (občas mi stačí opravdu málo ;-D)...

...to současné horko mě hodně zpomaluje, možná se tu objevím znovu, až trochu poleví. I u nás doma vše tak nějak stagnuje. Zatím se jen snažím po troškách odnášet věci pryč. A nepřinášet moc těch nových. Zjistila jsem, že mi hodně věcí vůbec nedělá dobře. Snad se časem dostaví úleva, zatím jsou výsledky stále nevalné...









...na losování o časopis jsem nezapomněla, jen se mi to trochu protáhlo (to je to zpomalení). Starší dcera byla na prázdninách u babičky, tak jsem losování tentokrát svěřila počítači. A ten rozhodl pro číslo 4, které jsem přidělila Nině B. Gratuluji a prosím, aby se mi ozvala na mail: veru.p82@gmail.com...




2 komentáře:

  1. Veru, dekuji za zminku a naprosto chapu obdiv k bodlaku, protoze ja se kocham stale na zahrade, nikdy me neomrzi. Ta vedra mi take davaji zabrat a ke kazdemu zasednuti u pc se musim premlouvat,nechce se mi vubec nic! Gratuluji vyherkyni a preji prima dny. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Marci, za komentář... Tak teď už máme vedra za sebou a mně se snad začne stýskat! Užívej poslední chvilky léta, i když už pracovní... Měj se moc hezky...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.