pátek 31. srpna 2018

JEDNORÁZOVÝ BAZÁREK...

...u nás doma je pořád co redukovat. A v mých představách mě pomalu, ale jistě začíná strašit vidina stěhování (ne, že by bylo úplně na pořadu dne, ale až ty dny přijdou, chci být připravená ;-D). Takže i z toho důvodu se chci zbavit co nejvíce nepotřebných věcí, alespoň těch svých. Mám tu proto několik drobných dekorací k poslání dál. Jsou to sice věci, které se mi pořád moc líbí, ale zjistila jsem, že je vůbec nepoužívám, a mít je bezúčelně vystavené ve vitríně mi úplně nedává smysl...

...tak bych byla moc ráda, kdyby se našel někdo, kdo ještě nemá doma předekorováno, z hrníčků by pil, utěrkou utíral nádobí, do rámečku si dal obrázek nebo fotku a ve svícnech si zapaloval svíčky ;-). Z dekorací jsem tedy vytvořila dvě sady (každá obsahuje 7 kousků), pojmenovala je "romantická" a "nordic" a nabízím je pouze za poštovné (balík do ruky). Všechny dekorace jsou v podstatě nové, nepoužívané (pouze domečková svíčka v nordic sadě má vzadu trochu ulomenou špičku a mramorový tácek MS je na jednom místě lehce poškrábaný - v tomto stavu už mi ale kdysi přišel z Nordic Day, viz foto)...

...pokud by se našel zájemce o jednu ze sad (případně obě), zanechte mi komentář pod tímto příspěvkem. Stačí napsat název sady a své křestní jméno (nebo přezdívku), e-mail není třeba uvádět, po skončení bazárku dám vědět, kdo se mi má sám ozvat na můj mail (veru.p82@gmail.com). V případě, že by se totiž našlo zájemců víc, půjde už o jakousi "mini aukci", a tedy každý nový zájemce o vybranou sadu, musí k ceně poštovného přihodit nějakou tu korunku navíc. Potom by sadu získal ten, kdo za ni nabídne nejvyšší částku (cena poštovného v ní bude zahrnutá). Moderování komentářů bude tedy dočasně vypnuto a každý komentář by se měl zobrazit ihned po odeslání. Bazárek potrvá týden, ukončím ho v pátek 7. září 2018 o půlnoci. Základní cena každé sady je 129,- Kč...


1. romantická sada

bílá, krémová, béžová, šedá, hnědá

(sada dvou vintage hrnečků, bílý vintage rámeček se srdíčkem, stříbrný kovový tácek (10x10 cm), hnědý svícínek s jelenem, voňavá svíčka ve tvaru srdce, mini obal na květiny No. 24)

129,- Kč








2. nordic sada

bílá, šedá, černá, stříbrná, mramor

(bavlněná utěrka Blossom, b&w svícínek Blossom, bílý svícen se stříbrným vnitřkem Madam Stoltz, minimalistický stojánek na vajíčko, šestihranný mramorový tácek Madam Stoltz, šedá svíčka ve tvaru domečku Jysk, hrneček s ocáskem laň/koloušek - není to originál Mugtail)

129,- Kč





...zde je patrné poškrábání tácku (na funkci to nemá vliv ;-D)...


11 komentářů:

  1. Dobré ráno, umím se do Vašich pocitů vžít. Vidina stěhování mě sice nestraší, ale sama podléhám potřebám pravidělně přebírat, přeskládávat a zbavovat se věcí. Cítím se pak taky "uklizená". Pokud je možné, měla bych zájem o nordickou sadu, která by se k nám hodila. Ten tácek je úžasný a syn zbožnuje vajíčka na tvrdo.... Ráda pak pošlu fotky využití. Hezký víkend a ať všechno klapne! Kamila z Prostějova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Kamilo, moc děkuju za Váš zájem a komentář. Nakonec sada poputuje k Janě, která podle pravidel nabídla vyšší částku. Kdybyste tu byla sama, byla by sada Vaše... Snad Vám to nebude moc líto a přijdete se ke mně zase někdy podívat. Mějte se moc hezky...
      V.

      Vymazat
  2. Ahoj Veru, tak ja se taky hlasim o Nordickou sadu, nejvic by se mi hodil hrnecek, mam doma same hrozne :-D a ten mramorovy tacek. Ale i ostatni predmety by nejspis nasly vyuziti. Ten svicinek vypada uplne jako nase podlaha v kuchyni ;-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Májo, pokud stojíš o nordic sadu, budeš muset navýšit cenu, jinak má stále přednost paní Kamila, která si o ni napsala jako první. Nenapsala jsem ty pravidla možná dost srozumitelně, protože jsem nevěděla, jaký bude o sady zájem. Takže ještě to upřesním - tentokrát nebudu losovat, vybranou sadu za 129,- může získat ten, kdo si napsal první v případě, že už nebudou další zajemci. Pokud ale vás bude vic, pak bude rozhodujici, kdo mi za sadu víc nabídne. Tak například stačí cenu třeba navýšit na 150,-. Když už nikdo nenabidne víc, bude Tvoje. Prostě z toho muže být nakonec "aukce" ;-)... Jinak máš pravdu u toho svícínku, tu dlažbu u vás si vybavuju, hodil by se tam ;-)...
      V.

      Vymazat
    2. Ještě jedno upřesnění - ty nabídku (navýšení ceny) je potřeba napsat tady do komentáře ;-)... Děkuji...
      V.

      Vymazat
  3. Já bych také měla zájem o úžasnou nordic sadu. Nabízím 200 Kč. Děkuju. Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jano, moc děkuju za Váš zájem a nabídku. Sada je Vaše ;-). Ozvěte se mi prosím na mail veru.p82@gmail.com a domluvíme podrobnosti...
      V.

      Vymazat
  4. Dobrý den, Veru, obdivuji Vaši disciplínu a vůli co se týče minimalismu. Mě se ta myšlenka taky moc líbí, ale to vyhazování věcí trochu drhne. Říkala jsem si, že tu romantickou sadu nepotřebuji, ale kdž jí nikdo nechce :-) Část by se mi hodila na chaloupku a něcím bych podarovala sestru. Tak pokud by byla stále volná, měla bych zájem, Děkuji a přeji krásné babí léto vám všem. Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, Markéto, moc děkuju a sada je Vaše ;-)... Docela mi bylo líto, že ji nikdo nechce, protože je podle mě opravdu krásná a trochu je mi i líto dávat ji pryč... Ale už jsem se rozhodla a budu ráda, když bude někomu dělat radost dál, u mě byla opravdu nevyužitá... Jinak ale s tou disciplínou u mě to není taková sláva, jak to tady vypadá ;-)... Někdy je to opravdu těžké... Ozvěte se mi tedy na mail veru.p82@gmail.com a domluvíme se na zaslání ;-)...
      V.

      Vymazat
  5. Veru, omlouvam se, mam posledni dny trochu blazinec, uplne jsem zapomnela sledovat vyvoj aukce. Nevadi. At se vyherkyni libi! :-)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Májo, bylo mi to jasný ;-)...děkuju a měj se krásně...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.