středa 22. dubna 2015

TEA/COFFEE TIME...

...před nějakou dobou vyřazovala mamka staré nádobí a já si z něj hned nějaké přivlastnila - sadu retro hrnečků s podšálky a květinkový servis po babičce. Když vzpomínám na babičku s dědou, vybaví se mi, jak to u nich často vonělo, když jsme přišli na návštěvu. Byla to směs kávy a černého čaje a já mám spojení těchto dvou vůní dodnes ráda. Možná proto, že mi připomíná dětství. I když to zní možná šíleně, občas si po ránu udělám oba nápoje najednou - hlavně pro tu vůni ;-). Je zvláštní, jaký má pro mě význam, co si do dané nádoby připravím. Třeba babiččin servis už od pohledu láká k tomu nalít si do něj černý čaj s citronem, z retro hrnečku zas raději piju kávu - a nikdy bych to neudělala obráceně...
...zatímco servis po babičce jsem si nechala spíš z nostalgie, retro hrnečky chci využívat i jinak než na podávání kávy. Těším se, že si jedním oživím psací stůl a dám si do něj tužky... nebo až si někdy zřídím "beauty" koutek, vystavím si do něj šperky... a když už nebudu vědět coby, nechám se inspirovat pinterestem - oba hrnečky (i s podšálky) se mohou použít jako květníky na drobné rostlinky nebo jarní cibuloviny...







4 komentáře:

  1. Veru, krásné kousky a moc hezké fotky! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuju a hádej, od koho "opisuju"! ;-)
      V.

      Vymazat
  2. Miluju tento starý porcelán a mám doma taky už slušnou sbírku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Báro, to je pak úplně jiný zážitek - pít z takových hrnečků, viď? Ten babiččin servis je navíc "MADE IN CZECHOSLOVAKIA" - to už se dnes jen tak nevidí ;-)
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.