sobota 25. dubna 2015

SOMETHING FOR KIDS...

...včera večer dorazila zpráva, kterou jsme už s napětím očekávali... a radost byla dvojnásobná... naši velmi blízcí přátelé přivítali na svět hned dvě štěstí najednou - holčičku a chlapečka. Já už jsem si pro ně netrpělivě přichystala malé přivítání od své oblíbené značky Little Rock Star...

...při pořizování jakýchkoli věcí (jídla, oblečení, doplňků do bytu...) se snažím vybírat si takové, jejichž původ je ideálně z Čech nebo jsou za nimi vidět konkrétní lidé (proto bedýnkuju, mám ráda Fler a dle svých možností si dělám radost sem tam nějakou maličkostí od šikovných blogerek ;-) ). Značka Little Rock Star mě zaujala hned, jak jsem o ní prvně uslyšela. Za nápadem vyrábět pro děti "důstojné oblečení s názorem" stojí dvě dámy - Lenka Attelová a Eleonora Přikrylová...

...mně se hlavně moc líbí, že je oblečení vyráběno výhradně v Čechách, z kvalitního materiálu a má nápad a vtip. Úžasná je také univerzálnost oblečků, nehraje se tady na (u nás bohužel stále přetrvávající dogma) růžová = holčičky, modrá = kluci, většina oblečení si naopak vystačí jen s bílou a černou barvou...

...pro naši dceru bylo mým favoritem černé body "Je mi rock", ale to jsme jaksi časově prošvihli, takže máme zatím alespoň výstižné černé tričko...








Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.