pondělí 26. března 2018

VELIKONOČNÍ...

...velikonoční zdobení mám ráda a vždy se na něj těším (ne už tolik na ty ostatní velikonoční zvyky, ty mi asi nikdy příliš k srdci nepřirostou, ať jsou jakkoli symbolické ;-D). Velikonoční dekorace ale vyndavám pouze na velikonoční týden, připadá mi to dostačující...

...letos jsem přidělala pár decoupage vajíček (některá z předešlých let jsem totiž rozdala). Jsou v podobném duchu jako ta loňská, možná o chlup barevnější. Přidala jsem k nim pár vyfoukaných křepelčích (taky loňských) a vložila do velké skleněné vázy. Na malé zaječí kluky se vždycky moc těším, ty vyndavám snad každý rok...

...našla jsem ještě keramického ptáčka a umotala mu hnízdečko z větviček, co jsme s dcerou posbíraly cestou ze školky. Teď se ještě těšíme na společné pečení a zdobení perníčků. A na přírodní barvení vajíček. Na to jsem zvědavá hlavně já...

...a tady je k nahlédnutí má velikonoční inspirace z předchozích let...










6 komentářů:

  1. Anonymní3/26/2018

    To nemá chybu, Veronika:-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jednoduche, krasne, vkusne, dokonale. Mej se, Veru. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Jůů, teda Verunko, Vy jste šikula. Vajíčka jsou překrásná. užijte si krásné Velikonoce a posílám moc pozdravů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Marti, moc děkuju za milou návštěvu a za pochvalu! I vám krásné Velikonoce a také moc zdravím :-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.