neděle 11. března 2018

VÝSLEDKY GA SE SEW4HOME...

...chtěla bych moc poděkovat všem ženám, které se GA zúčastnily a podělily se o své (často velmi inspirativní) tipy na to, jak doma omezovat množství odpadu. Je úžasné zjistit, co všechno se pro to dá dělat, a ještě úžasnější je, když čtu, že to někdo dělá jako úplně běžnou věc. Všechny komentáře mě velmi mile potěšily (věřím, že i Hanku) a děkuju za ně :-)...

...teď už k výsledkům. Jak to celé dopadlo je vidět na fotkách. Já jen dodám, že naprosto zodpovědně losovala má dcera, a tudíž případné námitky k výsledkům losování směřujte prosím na ni ;-). Stejně tak, pokud by se někdo nenašel v seznamu na úvodní fotce nebo zjistil jakoukoli jinou nesrovnalost, nechť se ozve v komentářích pod tímto článkem (anebo mlčí navždy) ;-D. Vítězkám moc gratuluju a vy ostatní nebuďte smutní, případně si dojděte spravit chuť k Hance do obchůdku, radost zaručena ;-)...









4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Hani, škoda, že to nevyšlo, bývale bych Ti výhru taky moc přála! :-) Tak třeba příště a díky za přízeň <3...
      V.

      Vymazat
  2. Marcela - Nordic Passion3/11/2018

    Moooc dekuji všem třem, za soutěž i vylosování. Mám ohromnou radost:). Hezký večer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, i já mám radost ;-)... gratuluju ještě jednou a děkujeme ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.