pátek 16. února 2018

RADOSTI OD MÝCH BLÍZKÝCH...

...pochlubím se několika novinkami, které jsem všechny dostala od svých blízkých k narozeninám nebo svátku. Obvykle dostáváme s partnerem od našich rodičů finanční dary s tím, ať si pak uděláme radost podle sebe, k tomu už jen nějakou drobnost, často v podobě kávy, vína či nějaké další pochutiny...

...co se těch věcných drobností týče, moc mě potěšilo, že si moji drazí všímají toho, co se mi líbí a co mám ráda, a podle toho se mi snaží dárky vybírat. Tentokrát se jim to obzvlášť povedlo, a tak se tady mohu radovat z nového povlaku na polštářek, utěrek (kterých není nikdy dost, že?), vázičky a vysněného náramku od Dominiky, jejíž tvorbu už dlouho obdivuji a zlatou karmu na hedvábí jsem měla vyhlédnutou od první chvíle. Za ni konkrétně děkuji partnerovi, za ostatní babičkám, nakupovaly, myslím, v Jysku ;-)...






...káva z prasklého hrnečku chutná vždy nejlíp ;-)...


2 komentáře:

  1. Dodatečně přeji vše nejlepší k narozeninám, Veru.
    Pěkné radosti jsi dostala.

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.