neděle 18. února 2018

AŽ JARO ZAŤUKÁ...

...mám připravené obaly na kytičky. Taky se těším, že do nich dám vajíčka, až budu velikonočně zdobit. Tyhle kartonové mističky mám od nějaké zeleniny z dřívějška. Donedávna jsem v nich sušila starý chleba a rohlíky ;-). A jak jsem je měla pořád na očích, přišlo mi jich na ten chleba líto. Přece by ještě mohly nadělat parádu jinak. No, a stačilo prohrabat se ubrousky a rozhodnout pro dva motivy z deseti... 






...abych v nich mohla květiny zalévat, vyložila jsem je ještě igelitem a u krajů ho zajistila izolepou...

6 komentářů:

  1. Veru, bezva napad i celkove provedeni!!! Mej se. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Veru, to je super! A přitom "taková blbost" a kolik nadělá parády! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-D Evi, vystihla jsi to přesně, jak jsem to myslela (jen jsem se zdráhala to tak napsat) ;-D... Děkuju! <3...
      V.

      Vymazat
  3. To je skvělý! A úžasná recyklace. Kdyby tak všechno ovoce a zelenina byla v takových obalech, místo zatavená v igelitech.
    Moc se ti to povedlo.
    Mávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, viď? To by se to střádalo a recyklovalo... Co s igelitem... ;-) Tyhle obaly mám myslím z nějaké zeleninové bedýnky (Svět bedýnek). Však víš, jak já tyhle obaly, krabičky, bedýnky... miluju. Škoda, že tak málo často na ně člověk narazí. Ale když se zadaří, to mám hned dvojitou radost - z jídla i z obalu k recyklaci ;-D... Moc děkuju a taky mávám...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.