středa 10. února 2016

MAGAZINE FOR ME...

...mé ideální dny jsou takové, kdy si vedle běžných povinností, dokážu najít chvilku na to, abych si sedla, dala kafe a oči a mysl potěšila několika krásnými obrázky a trochou toho čtiva. Když mám přehled o tom, co se aktuálně děje u blogerek-kamarádek, které sleduji, když stihnu letmo proběhnout pinterest (a nově instagram) a uložit si, co mě zrovna cvrnkne do nosu, vím, že nejsem ve stresu. Jakmile na tuhle mnou doporučenou denní dávku relaxu nedojde, je mi jasné, že je někde chyba, a není se mnou k vydržení...

...ještě lepší je, pokud se mi občas poštěstí prostřídat ty elektronické obrázky a slova s papírovými, aby si kromě očí užily i mé další smysly - hmat a čich ;-). Ačkoli se to v našich luzích přímo hemží různými časopisy, vybrat si takový, aby splňoval má očekávání, byl donedávna docela oříšek. Ale myslím, že jsem jeden takový našla. K Vánocům jsem partnerově mamce objednala předplatné časopisu Venkov&styl, a protože jsme byly obě zvědavé, jak bude vypadat, půjčily jsme si zatím loňská čísla v knihovně. Já jsem tedy nadšená...

...časopis má kolem 120 stran, pevné desky a pěkný matný papír. Pravidelně přináší vyprávění z oblastí: tradice a řemeslo, bydlení a zahrada, zvířata a příroda, dobré jídlo a případně cestování. To vše se týká hlavně krás naší země nebo našich sousedů. Líbí se mi, že veškerý obsah vždy souvisí s ročním obdobím a tradicemi, na které jsme u nás zvyklí. Co oceňuji, je, že každou druhou stránku netvoří reklamní "moodboardy" s různými "nezbytnými" výrobky, jako to u některých časopisů bývá (tím nechci říct, že se na to ráda nepodívám, jen myslím, že dvě - tři takové stránky v časopise bohatě stačí)...

...mám prostě ráda, když otevřu časopis a to, co je v něm, souvisí s tím, co je i okolo mě a co prožívám nebo mohu prožít já. Když po prolistování dostanu chuť vyběhnout ven natrhat si plnou náruč lučních kvítků, sesbírat pár listů nebo větviček, postavit sněhuláka nebo si pořádně zasáňkovat, jet se někam podívat, zkusit uvařit něco pro mě nového a přitom tradičního, zkusit něco vyrobit, zkrátka do něčeho se pustit... takhle na mě působí Marianne Venkov &styl...








6 komentářů:

  1. Proč ho ještě neznám? Už delší dobu si nekupuji žádný český časopis. Tenhle na tvé doporučení ráda zkusím. Vypadá krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že právě ještě není moc známý a je to škoda. První letošní číslo má vyjít někdy kolem 22. února, tak doufám, že Tě potěší stejně jako mě ;-)
      V.

      Vymazat
  2. Mám ho asi už rok předplacený a můžu jen doporučit :-) Vždycky se nemůžu dočkat nového čísla... Je to úplný balzám na duši. Ještě můžu doporučit časopis Krásný venkov. Je to hodně podobný styl a vychází každý měsíc. Také nádhera...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že odteď to budu mít stejně ;-), děkuju za doporučení a milou návštěvu!
      V.

      Vymazat
  3. Taky ho mám ráda. Teď jsem zrušila jedno předplatné časopisu o bydlení protože mi nic už nepřináší...za prvé na netu toho je mnohem více..a taky s ohledem na nevytváření zbytečného odpadu...tento mám doma uložený a budu z něho dlouho čerpat. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám stejný názor, časopisy kupuju sporadicky, protože kam se hrabou třeba na takový pinterest, že jo? ;-) Ale zkrátka čas od času mám chuť vzít něco do ruky a prolistovat, je to prostě jiný pocit, který mám také ráda...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.