středa 30. prosince 2015

THANKS...

...v dnešním příspěvku bych se ráda pochlubila jednou předvánoční radostí, zároveň tím chci ještě jednou poděkovat mé milé čtenářce Veronice, která mi tu radost dopřála...

...někdy v listopadu mi Verča napsala, že by měla zájem o mé korálky s ptáčky, prý na vánoční stromeček. Vyrobila jsem jí se sýkorkami a posléze ještě i ty s hnědými ptáčky, část z nich ode mě dostala jako výhru v mé předvánoční GA. Pár dní potom mi napsala, že by mi chtěla radost z ptáčků nějak oplatit. A protože je ženou myslivce, nabídla mi opravdový parůžek. Asi tušila, že po něm opravdu moc toužím. Takže mi před Vánoci přišel úžasný balíček s milým přáním a parůžkem zabaleným v krásné, modré krabičce (protože Verča nejspíš ví, že krabičky miluju a modrou taky). A já jsem pořád ještě celá pryč z toho, že mi chtěl někdo o Vánocích jen tak udělat radost, je to nepopsatelný pocit...

...byla jsem samozřejmě zvědavá na Verči vánoční stromeček (ne tolik proto, že má na něm mé ptáčky, ale jednoduše proto, že děsně ráda okukuju stromečky druhých, líbí se mi totiž úplně všechny). A tak jejich krásný stromeček plný ozdob, které Verča sama vyráběla z papíru a samotvrdnoucí hmoty, přidávám i sem...








2 komentáře:

  1. Anonymní12/30/2015

    Jé, náš:-) Potěšilo.
    A není vůbec zač.
    Veronika

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.