čtvrtek 22. října 2015

SURPRISE IN A BOX...

...nedávno mi jedna má spřízněná duše udělala nečekanou radost, když mi tajně objednala Zajíce v krabici. Já se o Zajících prvně dověděla na blogu u Veroniky a říkala si, že je musím také někdy vyzkoušet. Pak jsem ovšem na milé Zajíce zapomněla...

...až do předminulého týdne. Nemohli snad přijít v lepší dobu. Aby mi radost dlouho vydržela, řekla jsem si, že si z ochutnávání zaječích dobrot udělám vždy takovou malou slavnost. Jako první došlo na zeleninový čaj a cizrnové chipsy. Když přijdu z práce domů, obvykle se sháním po něčem do pusy a na zahřátí. "Polévkočaj" jsem měla poprvé a je to bomba, chutnal mi jako nějaká indická polévka. Chipsy jsou také fajn, lhala bych si do kapsy, kdybych nepřiznala, že si občas (ale opravdu sporadicky) na nějaké "chipsové prasárničce" ulítnu a tyto byly opravdu dobré, budiž mi útěchou, že by měli být méně kalorické a dochucené přírodními dochucovadly...





... při focení mi dcera často asistuje aneb najděte, co do obrázku nepatří :-D...


2 komentáře:

  1. Ahoj Verunko, to je milé, že Ti Zajíce někdo 'tajně' objednal. Říjnovou krabici máme taky a stejně jako Ty si ji tak trochu šetřím. Zatím jsme slupli jen kaši a nebyla špatná, avšak ani nijak výjimečná. Těším se na čokoládku a cizrnové chipsy. ;) Tentokrát jsem ani nestačila připravit článek, není na to kdy, všechno zůstává v hlavě a u dlouhodobých plánů (i ten zářijový článek o Zajících vězí ještě v konceptech). Nu, jsou pro mě teď zkrátka mnohem důležitější dcerky než blog, i když bych psala ráda. Přeji krásný podzim, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Veru, já jsem právě na tu kaši moc zvědavá! Čokoládu Jordi's už jsem jednou měla - s kakaovými boby a neměla chybu, dokonce máme od nich doma i krabičku s pravými kakaovými boby - dávám je naschvál ochutnávat návštěvám jako takovou "zatěžkávací" zkoušku - ne každý jejich specifickou chuť snese ;-)... I já bych se ráda blogu věnovala víc, ale děti máme jen jednou a strašně rychle rostou a utíká to, byla by škoda o to přijít, blog narozdíl od nich počká ;-), tak si ty svoje kočičky krásný užívej, co to jde a pěkný podzim i Tobě! A děkuju za návštěvu a milý komentář...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.