pátek 14. prosince 2018

KRABIČKA PRO DCERU...

...tahle "mánie" nás postihla sice o něco později než jiné holčičky, ale došlo na ni taky. Zkrátka hodnota věcí se u nás už rok určuje podle toho, zda jsou s Elsou nebo ne ;-). Pravda je, že mám tu pohádku taky moc ráda (u prvního shlédnutí jsem dokonce plakala, když Anna zmrzla ;-D), a vím jistě, že kdybych byla zase malá, chci mít všechno s Elsou taky ;-)...

...a tak jsem dceři vyrobila krabičku na poklady čistě podle jejího gusta, dostala ji už v listopadu k svátku. Jen jsem to moc nepřeháněla s motivy, chtěla jsem i tady zachovat "svůj styl" ;-). Akorát asi budu muset dělat ještě jednu... s Annou... hádejte pro koho ;-D... jojo, naše malinká je na té pohádce díky své starší sestře odkojená (u ní to začalo naopak s předstihem ;-D). Ještěže si to holky uměly rozdělit a vědí, která má kterou ;-). Mimochodem, k Ježíšku mají nachystané panenky - Elsu a Annu (klasické plastové barbíny) a já už teď vím, že všechno ostatní, co jsem pro ně pečlivě vybírala, půjde stranou... ale těším se na tu radost ;-)...





8 komentářů:

  1. Nás zasáhla nejvíc Locika. Ono to k tomu věku patří. V druhé třídě si dcera přála místo fialových šatiček černou koženou bundu, takže z toho vyrostou :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lociku máme rády taky, ale přece jen je asi těch "Elsovských věcí" k dostání víc ;-)... a ve školce je to vyloženě berná mince ;-D... No vzhledem k tomu, že malá půjde v září do první třídy, bych už teda pomalu měla začít šetřit na tu bundu ;-D... Děkuju moc za komentář, mějte se krásně ;-)...
      V.

      Vymazat
  2. Všetko jemné a krásne. Si aj v tom nordic špeciáli Marianne Bydlení, gratulujem a prajem.
    Krásne Sviatky, milá, praje Alena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Alenko, moc Ti děkuju za slova chvály (jojo, z Nordic MB jsem měla velikou radost) a přeju Ti i celé Tvé rodině do nového roku vše dobré, hlavně zdravíčko, radost a spokojenost. Ať se daří <3...
      V.

      Vymazat
  3. Děti zatím žádné tv postavičce nepodlehly, za což jsem ráda:-) Ale takto vkusnou dřevěnou krabičku bych snesla i s Elsou:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak to moc děkuju, to mě opravdu potěšilo ;-)... Krásné dny <3...
      V.

      Vymazat
  4. Marcela - Nordic Passion12/15/2018

    A o tom to je...o detecha hejije přáních... navíc tahle krabička je moc vkusne upravená, ale od tebe nic jiného nečekám;). M.

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.