středa 12. prosince 2018

MINI DOMÁCNOST...

...vím, že už je to dost na poslední chvíli, ale ještě bych ráda přidala poslední tip na dárky pro holčičky, který mám pro ty svoje nachystaný ale už docela dlouho. Je to mini výbavička do domácnosti od Pikle.cz. Nám se do domečku bude parádně hodit...

...pořídila jsem dvě sady - Moje domácnost a Můj piknik - a k tomu samostatný kufřík, který by mohl sloužit jako takový přenosný "vejminek" k domku. Já sama jsem z těch pidi věciček nadšená, doufám, že holky budou taky ;-)...







4 komentáře:

  1. Nojo, proste pidi, nadherne pidi, hned bych brala:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, škoda, že nejsme zase malé, viď? ;-)... Děkuju, měj se krásně...
      V.

      Vymazat
  2. Ja uz taky na minifestivalu poridila, ale dostane az k narozkam. A jsem taky nadsena :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na Mini já bych asi nechala majlant ;-D... Díky a mějte se krásně, rodinko ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.