pondělí 27. července 2015

DOMEK: ONE YEAR...

...významný den pro můj blog ;-)... myslím, že je ten správný čas vyjít s pravdou ven, jak to vlastně bylo... proč já a blog...
...na začátku bylo objevení několika krásných blogů, od kterých jsem se nemohla odtrhnout a kam v podstatě chodím s velkým obdivem dodnes. Tenkrát mě ještě ani nenapadlo, že bych se do toho také pustila...
...než se nám narodila dcera, koupili jsme dům... teda vlastně to bylo tak, že jsme koupili dům a počali dceru nezávisle na sobě, ale vlastně nastejno ;-). A já si potom v dlouhých chvílích na mateřské představovala, jak jednou budu psát blog o tom, jak ten náš dům (který už je na světě celé jedno století) pomalu předěláváme a přebudováváme v náš domov. Jenže stále nebylo vlastně o čem psát (vyklízení, bourání, bourání a bourání...) a já si uvědomila, že zařizování a zabydlování je v nedohlednu a že se taky úplně klidně může stát, že k tomu nedojde třeba nikdy (Bůh se totiž vždycky nejvíc směje tomu, když vidí člověka plánovat)...
...a proto jsem si řekla, že je lepší psát o malých změnách a drobných úpravách (i když pouze v rámci 2+1) než čekat na velké změny, které nemusí přijít vůbec, a začala jsem psát o našem bydlení a domově takovém, jaký máme právě teď... jen tak, sama pro sebe... neměla jsem příliš velké ambice na sledovanost a čtenářstvo (vlastně z mých blízkých o tom málokdo ví)... chtěla jsem si pomalu zaznamenávat tu cestu a sledovat, jestli skutečně dojdeme tam, kam chceme, a jak...
...bez ohledu na to mě ale vždycky moc potěší, když se k tomu mému sledování někdo další přidá...
...děkuji...








10 komentářů:

  1. Veru, taky se přidávám :)) A těším se na ten Váš nový domov, podle fotek to vypadá na velkou parádu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuju! Bude to ještě na dlouho... s tou parádou si úplně jistá nejsem, jestli se to povede ;-), ale moc bych si přála zrovna ty kousky, co jsou vidět na fotkách, aby byly jednou z větší části vidět i v novém hávu...
      V.

      Vymazat
  2. MIlá Veru, bude to nádhera, když si to hodně přejete a děláte pro to něco! :)) Detaily z fotek vypadají moc zajímavě! My už jsme si zkušebně pomocí kůlů a provázků vyměřili ten náš včetně místností, je to krásný pocit, to 'začínání', už jsem tam doma a ve městě skoro jakoby na návštěvě, i když to bude taky nějakou dobu trvat.
    Se založením blogu jsem to měla hodně podobně, až se musím smát, stejné myšlenky... ;)
    Přeji krásné dny a mockrát děkuji za ten nejúžasnější balíček posledních měsíců, Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru, děkuju! Hlavně, aby bylo zdraví a dostatek sil! :-) Váš "eko" domek (myslím, že ho tak můžu nazvat) bude také hodně zajímavý a těším se na Tvé odhalování a vyprávění, jak pokračujete, určitě se pak budeme i navzájem inspirovat! :-) A mám samozřejmě velikou radost, že balíček potěšil! :-*
      Také se mějte moc krásně, tak jako se máte - však já poctivě sleduju, jak si dovedete užívat léta ;-)
      V.

      Vymazat
  3. A abych nezapomněla, všechno nejlepší k prvním narozeninám Tvého blogu! :) Doufám, že nás budeš ještě dlouho těšit svými články, moc ráda k Tobě chodím, vždyť víš... ;) Pa, V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju opravdu moc! I já doufám, že budu mít stále ten "komfort" (v mnohém slova smyslu), abych mohla blog psát dál, přináší mi to velkou radost a potěšení (určitě to taky znáš)...
      V.

      Vymazat
  4. Tak to vypadá už teď hodně dobře! Tak ať se sny brzy naplní a taky se ráda přidávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Baru! Jsou to jen takové střípky toho, co se mi tam už teď líbí ;-). Je dost možné, že kdybych "na férovku" ukázala skutečný stav, ťukali by si tady asi všichni na čelo (jako to dělají ti, co to viděli). Ale taky se už velký kus práce udělal a je to zásluha hlavně partnerova. A navíc nemůžeme říct, že se nudíme ;-)
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.