čtvrtek 1. listopadu 2018

VYSNĚNÝ SVÍCEN...

...opravdu hodně dlouho jsem toužila po tomto typu svícnu. A nedávno jsem na Bella Rose objednávala takové drobnůstky pro dcerky a on tam na mě najednou odkudsi vyskočil. No, potvrzení objednávky jsem zvažovala celý den, protože jsem nedávno vyklízela vitrínu, zbavovala se věcí a taky tady dost často vyprávím nějaké věci o minimalismu, že... A ač jsem nevymyslela žádnou obhajobu pro to, abych si ho mohla s klidným svědomím pořídit, stejně ho nakonec mám, protože je prostě krásnej...

...a ještě trochu z jiného soudku: před pár dny jsme konečně domluvili s truhlářem finální podobu kuchyňské linky na domku a už to jede, máme vidinu, že do Vánoc by kuchyně mohla být hotová, což by pro nás byl další, poměrně veliký, krok vpřed. A protože vím, že některé mé čtenářky jsou na podobu našeho budoucího bydlení hodně zvědavé ;-), vymyslela jsem takovou malou soutěž, která by vás mohla bavit. Můžete mi tady do komentářů napsat, jak si myslíte, že bude ta moje vysněná kuchyně vypadat (nic těžkého pro ty, kteří mě sledují delší dobu). Rozepsat se můžete o její barvě, tvaru, designu dvířek, pracovní desky, obkladu a tak dále. Kdo se trefí nejpřesněji, toho odměním mojí sadou dvou dřevěných svícnů zdobených ubrouskovou technikou - na výběr budou bylinky, peříčka nebo třeba motivy s monsterou. Pokud se budou některé návrhy hodně shodovat, budu losovat. Čas na komentování je do té doby, než bude kuchyně hotová a ukážu vám ji tady na blogu. Tak se moc těším, až se dovím, jak moc mě máte přečtenou ;-)...








8 komentářů:

  1. Na svicen jsem take koukala, ta cena me mile prekvapila, to jsem necekala. Je moc pekny.
    No a kuchyn bude urcite minimalisticka, podle me tedy v neutralnich barvach, tipla bych bilou, mozna svetle sedou, desku tmavsi sedou a uchytky zafrezovane, takze zadne:-). Tesim se. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, cena svícnu byla velice sympatická, chytla jsem i nějakou slevu... Děkuji za Tvůj tip a uvidíme ;-)...
      V.

      Vymazat
  2. Tak ja taky zkusim tipnout - stejne jako Marcela tipuju bila dvirka a desku sedou, neco a la beton. A za linkou retro obklad. No, jsem zvedava, jak to ve skutecnosti dopadne! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Májo, i já jsem zvědavá - přece jen je něco jiného představa a pak realita ;-)...
      V.

      Vymazat
  3. Já vím, já vím. Bude minimalistická s rýmovníkem! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, tys musela být u nás doma! Ten rýmovník ;-D ;-D ;-D...
      V.

      Vymazat
  4. Tak já si taky tipnu, sice později, ale kuchyně ještě na blogu není, tak snad jsem to stihla. :)) Viděla bych to na kombinaci bílých dvířek bez úchytek s dřevem, takže možná dřevěnou deskou nebo i dřevěnou deskou za linkou, aby té šedé nebylo zas příliš :)) Jsem zvědavá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, v pohodě stihas, kuchyně ještě není ;-)... Děkuju za tip, měj se krásně <3...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.