středa 28. listopadu 2018

DO ADVENTNÍHO KALENDÁŘE...

...loni se mi docela osvědčilo nedávat holkám do adventního kalendáře sladkosti (i tak toho bylo dost) ani všelijaké drobnůstky, se kterými se pak neví, co dál. Ale místo nich měla jedna puzzle a druhá dřevěné kostky. Každý den postupně přibývaly nové kousky, až byl na Štědrý den celek hotový a holkám nakonec zůstala na památku jedna větší hračka. Letos jsem tedy chtěla navázat v podobném duchu...

...napadly mě korálky. Každý den najít jeden a navléct si ho na šňůrku. Nakonec budou mít celkem pěknou sbírku na libovolné navlékání a zdobení se. Do výroby - dekupáže jsem se pustila už koncem října, pak jsem poprosila babičku (svoji mamku), zda by nám na korálky uháčkovala pytlíčky (aby je pak holky měly mít kde uskladněné, až nasbírají všechny). Původně jsem je chtěla zkusit uháčkovat sama (naučit se to), ale časová tíseň je časová tíseň ;-)... tak jindy...

...v posledních dnech už jsem korálky jen přelakovávala, aby něco vydržely. Schovávat je budu asi zase do papírových domečků, s nimiž jsem si hrála loni. Já si holt každý rok musím vymyslet nějakou volovinku, abych toho náhodou neměla málo. Teď už se ale hodlám zklidnit, co mám, to mám, na něco se snad ještě čas najde, a jinak si dávám na adventní čas za úkol jedinou věc: nenechat se tím vším semlít...





 

8 komentářů:

  1. Veru, ten nápad s korálky je super a kostky taky! Možná se na některý z dalších let nechám inspirovat - fakt, že zbyde jedna větší hračka a žádná zbytečnost, mě baví! Jinak to mám podobně, taky jsem s přípravama začala letos hodně brzy, abych to stihla, taky mi háčkované drobnosti vyrobila máma, páč toto je pro mě stále vzdálená meta, které se, bůhví proč, bojím, a taky si říkám, že se hlavně nesmím nechat semlít, jenomže u mě není bičem ani tak všeobecné očekávání typu vypulírovaný byt (na to prdim!), ale představa, co všechno vánoční si ještě MUSÍM stihnout vyrobit. Prostě jednou uženu sama sebe! Cvok, no! :-D...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Májo! No, já spíš to "semletí" taky myslela tak, abych se nenechala strhnout touhou zkusit všechno, co kde uvidím a zalíbí se mi (i když bych samozřejmě moc chtěla)... Ale tak jsem rozhodnutá zkusit ten minimalismus i tady ;-D...
      V.

      Vymazat
  2. Teda Veru, krásný nápad i provedení. Tak ať se holkám líbí a krásný a hlavně klidný advent přeju! :))

    OdpovědětVymazat
  3. Veru krásný nápad. Letos to vidím na puzzle nechci dcerku přehltit, pak se to lehce zvyká a blbě odvyká :D. Prosím pošli mi adresu do emailu jestli můžeš ;). Díky Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti, nám se to puzzle loni moc osvědčilo, doteď si s tou skládankou holky hrajou. Taky to nechci s dárky přepísknout, celej prosinec je to vážně mazec - adventní kalendář, Mikuláš od všech, i ze školky, Ježíšek... ten tlak okolí je děsnej, těžko se bráním tomu nenechat se taky strhnout ;-)...
      V.

      Vymazat
  4. Veru, to je takova nadhera! A navic tolik krasnych kousku pohromade, oci prechazeji! At udelaji velikou radost. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, moc moc děkuju za takovou pochvalu, mám velkou radost <3...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.