čtvrtek 8. listopadu 2018

ZVÍŘÁTKA...

...stejně jako loni, přidám i letos pár drobných tipů na dárečky pod stromeček. My máme stále hodně oblíbená zvířátka a myslím, že už i u nás je docela z čeho vybírat. Moc pěkná vyrábí třeba Sůvy z dříví, Jana Nachlingerová alias Jou Jou anebo má milovaná Rolnička. Já jsem na fler.cz objevila ještě taky mokrouše a nakonec vybrala právě u něj... 

...nabízí pěkně zpracovaná dřevěná zvířátka, myslím, za vcelku sympatické ceny. A navíc jsem v jeho nabídce objevila i několik polotovarů k dotvoření, které jsou úplně za hubičku. Zkusila jsem některé pořídit a myslím, že svou službu udělají také. Já je pouze dobrousila smirkovým papírem a zkusmo fixou domalovala pár detailů. Přemýšlím, jestli je ještě nějak natřít a domalovat nebo nechat jen takhle jednoduše, i tak by se mi líbily. Uvidím. Každopádně Mokrouše ráda doporučuji, má i vlastní stránky, kde je možné zvířátka nakoupit ještě o něco levněji (bez flerovské provize)...







6 komentářů:

  1. Ahoj Veru,
    to jsou tipy podle mého gusta, díky.
    Já letos objednávám zvířátka od Holztiger na Logi hračky. Jsou fakt velké, takže ideál pro Emu. Z tvého výběru se mi nejvíc líbí Mokrouš, ten časem taky přijde na řadu. Zvířátka jsou zatím top.
    Jinak, jestli taky po očku pokukuješ po dřevěném domečku pro panenky, tak mají na Lidl shopu dřevěný domek XL i s nábytkem za nejlepší cenu na trhu 1300. Takhle velké domečky jsou všude jinde klidně za 3000 bez vybavení. To jen takový můj malý tip. :)
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuju! I za tip na domeček, koukala jsem na něj, a kdybychom už domeček neměli, brala bych ho všema deseti. Ale jak máme starší holčičku, tak už některé věci holt máme z dřívějška... No, a ten tip na zvířátka jsem u Tebe taky viděla a jsou fakt top, obdivuju je na některých ig účtech. U nás vyhrál Mokrouš, protože cena a česká výroba. Dokonce mi přijde, že Mokrouš používá stejné šablony nebo tak něco, prostě mi některá ta zvířátka přijdou tvarově hodně podobná, ale nerozumím tomu... Každopádně i já jsem se u Tebe s některými dárky inspirovala, díky. Měj se krásně...
      V.

      Vymazat
  2. Holky budou mit radost, jsou to vecne hracky. U nas budou plastova zviratka. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, dřevěné hračky/zvířátka se určitě neztratí... A i u nás budou nějaké plastové a plyšové radosti čistě podle vlastního výběru dcer, hlavně té starší, to je jasný ;-)... Měj se krásně <3...
      V.

      Vymazat
  3. Krásný článek, děkujeme za zminzm :-) i u nás má Mokrouš své místo :-) Saša od Suvů

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, a já moc děkuju za návštěvu a komentář, to mě moc potěšilo! I Vaše výrobky jsou úžasné, obdivuji často na ig a určitě by se nám hodilo v budoucnu i něco od vás ;-)... Ať se daří...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.