sobota 29. srpna 2020

PŘEHLEDNĚ...

 

...dostala jsem příležitost otestovat etikety na cokoli v domácnosti od TERAPIE DOMOVA. Nebudu se tady sáhodlouze rozepisovat, jak k tomu došlo, zkrátka náhoda tomu chtěla, slovo dalo slovo, a pro mě to byla veliká pocta, čest a radost...

...web Terapie domova myslím nemusím příliš představovat, několikrát už jsem se tu o něm zmiňovala a netajím se tím, že kdybych ho před pár lety v blogovém světě neobjevila, nejsem zdaleka (co se naší domácnosti týče) tam, kde jsem dnes. Chystanou novinkou TERAPIE je nová produktová řada etiket nejrůznějších fontů, tvarů a barev. Jde o vysoce odolné vinylové samolepky a dá se s nimi označkovat cokoli, co člověka jen napadne - všemožné lahvičky, boxy (plastové i kartonové), krabičky na svačinu, šuplíky a jiné části nábytku, dětské kufříky, sklenice atd. Je to velmi praktické a řekla bych i (díky možnosti širokého výběru barev a fontů) vysoce stylové...

...já, jakožto konzerva a minimalista, jsem si vybrala nápisy v jednoduchém fontu s použitím v koupelně a v kuchyni. Nápisy jsem uplatnila na lahvičky od šamponu Alverde z DM drogerie, o nichž jsem nedávno básnila na svém instagramu (najdete ve výběru MINIMALISMUS). V kuchyni jsem si ještě označila lahev na olivový olej (lahev je od tohoto výrobku, bývá k sehnání např. na BELLA ROSE nebo MILKY), nádobu na bio odpad (zde jsem vyzkoušela piktogram) a boxy v lednici a mrazáku...

...několik praktických postřehů k výběru etiket: 

  • čím větší nápis, tím lépe se s ním pracuje a snadněji se aplikuje, 
  • na čirých, průhledných boxech (v lednici či mrazáku) se nejlépe vyjímá nápis v bílé barvě, 
  • dlouhé nápisy na užší lahve nejsou překážkou, dají se nalepit vertikálně (jako to mám já na všech lahvičkách), 
  • krátké nápisy (jako např. jar) vypadají lépe ve fontu větší velikosti...



...na závěr bych z celého srdce chtěla moc poděkovat FIDORCE (úžasné ženě, která za webem TERAPIE DOMOVA stojí) nejen za věnované etikety, ale i za celý proces zkoušení samolepek, kdy se potvrdilo, že jsme stejná "krevní skupina" a že přátelství ve virtuálním světě mohou být stejně fajn jako v tom skutečném ♡...

...a pro ty, kteří by si také rádi udělali pořádek a zorganizovali určité části své domácnosti, mám dobrou zprávu - prodej etiket bude na TERAPII spuštěn už od 1. září. A kromě přehledně upravené domácnosti mohou třeba i vaše děti vykročit do nového školního roku s originální lahví na pití nebo krabičkou na svačinu, až totiž uvidíte širokou nabídku fontů a piktogramů, nebudete vědět, co dřív ;-)...




































4 komentáře:

  1. Super, to by se mi asi taky hodilo. Na ty odpady jsem něco podobného hledala!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, přesně, z toho "ohryzku" jsem já úplně nadšená! Konečně holky (a nejen ony) vědí, kam mají co házet ;-D...
      V.

      Vymazat
  2. Krásne, čisté, šikulka, už na IG som tlieskala:-)
    Ani som nevedela, že mali tak krásne obaly v DM, ja mám od alverde len mydlo:/
    Úžasne vyzerajú aj tie označené nádoby, aj môj muž označil naše nádoby na triedenie a je to o level inde, lepšie,papa!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Alenko, ty šampóny v dmku pořád mají, aspoň tedy u nás. Měj se krásně a děkuju za komentář a zastavení se <3...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.