úterý 24. března 2015

FEATHERS...

...k vytvoření velikonočních peříček mě navedli moji vánoční ptáčci. Navěsila jsem si je na větvičky kroucené vrby a po čase jsem zas vzala do akce mého milovaného uashmamu. Zjistila jsem, že vystřihování peříček je pro mě nesmírně uklidňující činnost, mám jich tedy víc, než potřebuju. Takže pokud by se někomu líbily, jsou k mání ;-). Myslím, že se dají využít i při jiných příležitostech, třeba na Vánoce nebo na podzimní výzdobu, a u nás nejspíš zůstanou ještě chvilku po Velikonocích...







8 komentářů:

  1. Juu, to se ti moc povedlo! To je opravdu krásný!! Já taky docela ráda vystřihuju:).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, tohle mě fakt chytlo, klidně bych vystřihováním a lepením trávila celé dny... ale to bych nesměla mít dceru ;-)... tak si vystřihuju po chvilkách, když je možnost. Děkuju moc za pochvalu (i u ptáčků) a zdravím!!!
      V.

      Vymazat
  2. Veroniko moc povedená dekorace, tleskám! :-)
    Krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, moc děkuju, mám radost ;-) Krásné dny i Vám!
      V.

      Vymazat
  3. Veroniko, parádní dekorace!

    OdpovědětVymazat
  4. Jsou opravdu moc povedené! :))

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.