sobota 17. listopadu 2018

RECY AUTODRÁHA...

...holky mají novou hračku... jen tak... na Vánoce ani na jiné oslavy se nečekalo. Ani ji samotnou nebylo v plánu pořizovat (holky přece autodráhu nepotřebují, ne?). Ale... V pátek jsme s mojí "skorošvagrovou" během vyřizování nějakých záležitostí ve městě zašly nakouknout do dobročinného bazárku (kam s oblibou odnáším věci vytříděné z mých minimalistických čistek) a ona mě hned při vstupu upozornila na tuto rychlodráhu pro autíčka za dvacet korun... 

...no, bez té nešlo odejít, i kdybych ji měla ponechat v původním stavu (viz foto) - byla trochu "kreativně upravená" původním majitelem. Vlastně by mi ani s těmi čmáranci tolik nevadila, i tak byla moc hezká. A holkám, když jsem ji přinesla, to bylo úplně jedno, hned se na ni vrhly a vůbec nevadilo, že u ní zbylo pouze jedno autíčko. Však se doma našly jiné věci, které se dají po dráze posílat - kuličky, jiná autíčka a další různé "poklady" z Kinder vajíček... 

...mně to ale samozřejmě nakonec nedalo a ještě odpoledne jsem se pustila do natírání, všechno ostatní šlo stranou, tohle prostě muselo být hned. Barvy, co mi zůstaly po natírání hrazdičky, opět našly své využití. Trošku jsem si práci zkomplikovala tím, že jsem si usmyslela natřít dráhu uvnitř na šedo a zvenčí na bílo. Bývale by bylo chytřejší (a asi i hezčí) natřít na bílo celou dráhu a šedý nechat jen strom. Takhle má dráha spoustu nedokonalostí (ale proč dělat věci jednoduše, že? ;-D). Ale té radosti... je to skvost...



...nová radost po mém zásahu...




...předchozí stav po zásahu původního majitele...

8 komentářů:

  1. Dokonale, nadkera, krasne barvy, Veru. Tak hodne zabavy vsem. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Odpovědi
    1. Ó, tak to moc děkuji za pochvalu... moc zdravím <3...
      V.

      Vymazat
  3. Veru, krásná! A za ty peníze :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No právě, Evi ;-)... ta Darovna u nás mě fakt baví, co já už jsem tam toho nakoupila za hubičku... a kolik jsem tam toho už odnesla ;-DDDD... Děkuju!
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.