pátek 6. března 2020

MINIMALISTICKÁ KOUPELNA...

...jestli má být u nás doma alespoň jedna místnost opravdu minimalistická, pak je to koupelna. A to co se týče vzhledu i obsahu, tady se mi nejvíc daří přibližovat se zerowaste životnímu stylu. Na tuhle kapitolu doufám ještě přijde řada. Dnes bych ale chtěla spíš ukázat, jak se mi (ne)podařilo naši koupelnu "zateplit" a zabydlet. Už jsem ji tu jednou ukazovala ještě bez doplňků, tak můžete porovnat ;-)...

...musím říct, že poslední dobou se dají sehnat opravdu hezké, neutrální, přírodní doplňky (je vidět, že je to trend). Já třeba nedávno navštívila po hodně dlouhé době Jysk a byla jsem velmi mile překvapena jejich nabídkou. Koupila jsem si tam nezbytné proutěné košíky, krásný vaflový ručník, který se hodí i jako koupelnová předložka a dřevěný kartáček na ruce. Jiné poklady mám zase z Bella Rose, třeba měkounké ručníky Meraki. Chtěla jsem také nějakou dřevěnou, rustikální stoličku na odkládání věcí. Jednu jsem pořídila přes internet, ale ve skutečnosti barevně neodpovídala mým představám (její dřevo mělo nádech lehce do zrzava, a to já nemám moc ráda). Takže jsem ji vrátila a tu pravou stále hledám. Náhradu mi zde zatím dělá obyčejná stolička z Ikey, ta ale také různě putuje po bytě...

...další, z čeho mám radost, je to, že se čím dál víc objevuje i klasická drogerie s minimalistickými obaly, třeba nová edice šamponů od Alverde z DM, mohli by udělat podobnou řadu i na sprchové gely, takovéhle lahvičky by mi na poličkách vůbec nevadily, narozdíl od všech těch barevných a křiklavých, obzvlášť katastrofa bývá kosmetika pro děti...

...na další zútulnění jsem použila věci, které už jsem měla, pár rostlinek, košíčků, svíček... tekuté mýdlo na ruce jsem přelila do lahvičky od krému na ruce, lahvička je skleněná a moc pěkná, škoda ji nevyužít. Já osobně také hodně používám klasická tuhá mýdla, včetně přípravků na vlasy, a na ty se zase bezvadně hodí všelijaké malé mističky...

...celkově vnímám koupelnu hlavně jako místo, které by mělo být praktické a funkční, součástí té naší je i místo na praní jako u většiny českých koupelen (prádelna jako speciální místnost je sice fajn věc, ale u nás na ni není prostor), takže tomu i její vzhled odpovídá...















10 komentářů:

  1. Super to je. Okno v koupelně a mít tam kytky....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti, moc. Jako jo, kytky v koupelně na okně super, taky se mi to líbí, kde to vidím... ale z praktického hlediska to zas takový žůžo není, když ho potřebuju otvírat kvůli větrání ;-)...

      Vymazat
  2. Anonymní3/08/2020

    ...moc krasna🙂 prosim, jake ma rozmery? A wc je vedle umyvadla nebo v jine mistnosti? Dekuju🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den, moc děkuji. Koupelna má zhruba 6 metrů čtverečních (3×2 m), wc máme jako samostatnou místnost (vedle umyvadla už jsou vstupní dveře). Velikostně je koupelna podle mě tak akorát - ani malá, ani zbytečně velká, mám v ní vše, co potřebuji a co jsem si přála ;-)...
      V.

      Vymazat
    2. Anonymní3/10/2020

      Dekuju🙂 je moc krasna🙂

      Vymazat
    3. Já děkuju ;-)...
      V.

      Vymazat
  3. Veru, moc se povedla. Drevena skrinka pod umyvadlem ma moc pekny odstin. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marci. Vybrat tu skříňku nám dalo zabrat, aby to byl takhle pěkný odstín, nebylo to vůbec snadné. A to by si člověk myslel, že nabídka je dnes pestrá...
      V.

      Vymazat
  4. Skvělá práce! V jednoduchosti je krása!

    OdpovědětVymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.