sobota 16. listopadu 2019

DIY SVÍČKY...

...v jeden páteční podvečer jsem se vykašlala na to, co "by bylo potřeba udělat", a pustila se do další výroby vlastních svíček. Ty svoje první jsem si vyzkoušela začátkem roku. Tentokrát jsem to pojala celkem benevolentně a dělala vše od oka. Vosk jsem si rozpouštěla postupně podle potřeby, vůni kapala, jak se povedlo, a plnila jsem vše, co mi přišlo pod ruku - skleničky od jiných svíček, od jogurtů, kalíšky od čajovek a nebo třeba formičky na výrobu plovoucích svíček (ty jsem pořídila spolu s dalšími ingrediencemi na Ekokoze)...

...tentokrát jsem zkusila použít i slavné dřevěné knoty a musím říct, že jsou skvělé. Výborně se s nimi při výrobě pracuje. Během lití vosku drží pěkně na místě a je to s nimi opravdu jednoduché. Navíc ve svíčkách dobře vypadají. Jak hoří, jsem zatím ještě nezkoušela, v některých typech svíček mohou vydávat i specifický zvuk praskání dřeva, tak na to jsem opravdu zvědavá. Ale i kdyby nic nedělaly, díky výše zmíněným pozitivům jim odteď budu dávat přednost před obyčejnými knoty (ty už budu používat pouze do malých svíček a čajovek)...

...svíčky ve skle jsem ještě opatřila štítky, na něž jsem nakreslila mini mandaly a hned mám připraveno několik drobných vánočních dárků. Méně povedené si nechám (u některých mi trochu popraskal vosk) a některé (doufám) potěší babičky...












2 komentáře:

  1. To máš môj veľký obdiv, sú viac než krásne, sú dokonalé!!
    Máš pekné ľanové závesy.
    Ja mám teraz na zimu vínovohnedé a nepriehľadné, v lete biele, vymieňam si ich so starším synom, lebo máme okná obývačky a spálne na ulicu, ale chcela by som mať ľanové...papa, Veronika, maj sa mi krásne!
    Alena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju Alenko, moc jsi mě potěšila svou chválou. Já ještě bílé lněné závěsy plánuju k dcerám do pokojíku, taky bych chtěla pořídit lněné povlečení, jen se na to dostat ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.