pondělí 19. srpna 2019

BYDLÍME...

...už v novém. Pominu-li nějaký ten týden, vyšlo to přesně na páté výročí existence mého blogu. (Za touto tečkou necht´ si moji čtenáři představí bouřlivý ohňostroj.) Máme za sebou hlavní část stěhování a já pomaličku zabydluji...

...co napsat k samotnému stěhování? No, mám-li to shrnout diplomaticky, ukázalo se, že nejsem zas až takový minimalista, jak jsem si o sobě nadutě myslela ;-D. Nechápu to, opravdu jsem poslední rok poctivě třídila a vyklízela, aby se nám stěhování (a nejen to) zjednodušilo, a stejně to byl (a pořád je) mazec. Těch věcí! Přidávám prvních pár obrázků z těchto dnů...






...ano, skoro by to mohla být reklama na Ikeu, máme odtud opravdu hodně věcí ;-)...


10 komentářů:

  1. Ach, teším sa na všetko!
    Krásna dlážka a detaily:-)
    My máme tiež prevážne Ikea, len minulý rok som začala nakupovať v indi-vindi obchode s osobitými vecičkami a nábytkom a už som aj skončila...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, Alenko, snad to bude nějak solidně postupovat ;-). Děkuji za pochvalu. Já mám Ikeu prostě ráda, to už asi jiný nebude ;-) a indi-vindi neznám, to budu muset kouknout. A co že jsi s ním skončila, zklamal Tě v něčem?
      V.

      Vymazat
    2. Drahé a veľmi-kinoskrinka, továrenské hodiny a kovový zelený stôl s dvoma otáčacími stoličkami, ak prejdeš okienkami od začiatku blogu, uvidíš, že tým som začala novú éru:-) Myslím, že stačí, aj keď som tam mala ešte vyhliadnutú lampu a šuplíčkovú kartotéku.
      Mimochodom, vždy stojím o to, že si okienka pozrieš aj spätne, mám tam tu obnovenú osb dlážku v obývačke a myslím, že si si ju nevšimla, ani ten nábytok-regál plus pohovka, čo sa mi podarilo ukoristiť v Ikea, no a príspevok a foto z pobytu detí v júli som aj zavrela, keď to ani nikto nečíta a sú veľmi osobné...

      Vymazat
    3. Musím kouknout, Alenko, vím, že Ti to pořád slibuju a i bych moc chtěla, ale momentálně nestíhám pravidelné návštěvy na blozích nikde. Počítač jsem teď zapínala opravdu sporadicky a v telefonu mě to prohlížet nebaví - není to ono, potřebuju ty fotky vidět na velké obrazovce ;-)... snad už se mi teď bude dařit chodit pravidelněji a kouknu u Tebe dozpátku určitě, jsem moc zvědavá, jen nedokážu říct, kdy to bude ;-D...A tu určitou deziluzi z toho, že člověk v příspěvku odhalí kus sebe a odezva žádná, moc dobře chápu. Ale nevzdávej to, bylo by mi to opravdu líto...
      V.

      Vymazat
  2. Marcela Nordic Passion8/20/2019

    Jeee, Veru, tak to je skvělý. Užívejte si vše, i ten chaos, patří to k tomu, dodnes na naše začátky vzpomínám s úsměvem na rtech navzdory všemu. Ať se daří. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marci. To máš pravdu, je třeba si to užívat se vším všudy a až se tady jednou budu dívat dozpátku, asi také budu vzpomínat v dobrém... Vlastně i teď je to fajn, záleží na úhlu pohledu - zda se člověk děsí toho všeho, co ho ještě čeká, nebo zda s úžasem sleduje, co všechno už vytvořil ;-)...
      V.

      Vymazat
  3. Tyjo, wau!
    Už teď se těším na další články z nového bydlení, Veru.
    Páček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti <3...no, snad to tu trochu zase rozjedu ;-D...
      V.

      Vymazat
  4. Jo jo, je to tak! Stehovani je vzdycky mazec a me neprestava udivovat, kolik kramu clovek tim svym zivotem taha! U nas to bylo stejne (a taktez tomu predchazela skola Marie Kondo - prd platny, stejne milion krabic. Takze priste leda skola meho manzela - ten clovek nema skoro nic!!! :-D Holt je chyba ve mne, no!). A s tou reklamou na Ikeu - uz jsem si kolikrat rikala, ze kdyby zakaznici meli hodnosti, musela bych byt asi multiplatinovej! ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Májo, to jsem ráda, že v tom nejsem sama... a to si nedovedu představit, že bych předtím tu čistku neudělala! To bychom se asi nepřestěhovali... ;-)
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.