středa 21. listopadu 2018

CO SKRÝVAJÍ KUFŘÍKY...

...o víkendu se chystáme oslavovat, mladší bude mít narozeniny, starší svátek. Zároveň u nás nastalo období, kdy se holky často dohadují o své hračky - co má zrovna jedna, chce i druhá, takže jeden dárek budou mít úplně stejný, abychom trochu zmírnili množství dohadů ;-). Snad...

...každá dostane svůj kufříček a v něm najde něco na sebe, něco praktického, něco hezkého a něco na hraní. Už jsem tady psala, že mám úžasnou švagrovou? Díky ní mám totiž tyhle parádní personalizované kufříky... S nápadem, jak dostat na kufříky jméno, případně obrázek, totiž přišla ona, a protože je navíc talentovaná a umí pracovat s počítačovou grafikou, pomohla mi vše i zrealizovat. Já se nakonec rozhodla mít na kufříkách pouze jména holčiček, bez obrázku. Vybrala jsem si vzor písma, švagrová vytvořila jména v počítači, a pak jsme si je nechaly vytisknout na fólii, ze které se dělají třeba samolepky na auta, u nás v copy centru. Kufříky jsme objednávaly od Kazeta...

...a ještě přidávám tipy na drobnosti, které mají holky v kufříkách. Jsou to sukýnky Matatitla od Matylda&Hugo Shop, vaflové žínky z obchůdku Na nitce (nákup jsem domlouvala přes instagram), zvířátka od Mokrouše (o těch už jsem psala) a kočičí mističky na šperky a sponky z Bella Rose (za tento tip moc děkuji Páje)...







6 komentářů:

  1. Veru,
    taky chystáme na víkend oslavu. Ema v pátek 2 roky.
    Tak holkám všechno nejlepší, kufříky jsou vymazlené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, já vím, že budete taky slavit, naše Terezka je narozena ve stejný den jako Ema, pamatuju si to (akorát mi přijde, že jsme si to psaly nedávno a on už je to rok!!!)... Taky si to užijte a ať má Ema radost z té autodráhy (věřím, že bude)... a děkuju <3...
      V.

      Vymazat
    2. Veru,
      já si právě nebyla jistá, ale nojo, super náhoda a jak rychle to uteklo. Ještě si rozbalí vláčkodráhu, od stejneho vyrobce a tedy ve stejnych barvach. Tu si teda naděluju spis pro sebe a uplne jsem si vysnila, jak si s ni spolu obe hrajeme. Snad me realita neprekvapi. :)
      Krásný slavnostní víkend nám všem :)

      Vymazat
    3. No, já Terce ten vláček koupila taky ;-)... Moc se mi líbil v těch Tvých tipech a právě mi to přišlo i jako super nápad a myslím, že by to holky mohly ocenit po všech těch panenkách, kuchyňkach a tak ;-)... Tak všechno nejlepší Emě a ať jste obě spokojené ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.