neděle 3. dubna 2016

CHANGE IN LIVING ROOM...

 ...přes Velikonoce došlo k jedné větší změně u nás v obýváku. No, větší... jak se to vezme. Pro mě je ta změna velká, i když ve skutečnosti došlo jen k výměně závěsů. Protože přestavba našeho domku jde hodně pomalu (tím si nestěžuji, pouze konstatuji) a vzhledem k charakteru prací, které tam probíhají, zatím nic nenasvědčuje tomu, že bych jakožto žena mohla přiložit ruku k dílu, skládám si v hlavě (prozatím) wishlist toho, co bych jednou v našem domku chtěla mít. Jedna z těch věcí jsou lněné závěsy v neutrálních barvách šedé a béžové...
...a jak si to tak průběžně promýšlím, najednou si říkám, že zrovna s těmi závěsy bych čekat nemusela a proč si jednou za čas nesplnit takový malý sen o něco dříve...
...a tak už jedny máme. Jsou z H&M a trochu to s nimi byla anabáze. Měla jsem vyměřeno, že rozměrově vyjdou přesně, aby byly až na podlahu (jak jsem chtěla). Než jsem je pověsila, samozřejmě jsem je vyprala a shledala tak netušenou vlastnost lnu - krapet se praním srazí. Takže poté už mi nevyšly pěkně k podlaze, ale asi 7 cm nad, a na to jsem se při nejlepší vůli nemohla koukat. Naštěstí mají závěsy celkem velkorysý tunýlek, který já jsem nepotřebovala. Ten jsem tedy rozpárala a nejdražší maminka mi závěsy založila a znovu na ně našila řasící stuhu. Vyšlo to skvěle a já si oddychla. Závěsy navíc měly i po vyprání v aviváži pro mě nezvyklý "čmuch", který mi také vadil. Ale díky slunečním dnům a častějšímu větrání je už pryč a já si mohu naplno užívat naši malou velkou změnu...






...pro srovnání přidávám foto s bývalými závěsy...

8 komentářů:

  1. Staci malo k radosti ;-) Pekne to vypada..taky premyslim do loznice nad zavesy. Nemame tady zaluzie s v lete mudim necim stinit kdyz pujde Ruza spat za svetla. No musim vyresit zaveseni aby po nich nesplhala :-D.
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marti! Tak naši malou tohle vůbec nenapadlo! ;-) Máme i ty žaluzie a ty ji u balkónových dveří lákaly víc - některé jsou pomačkané, ale zas to není bůhvíjak hrozný. U nás to zkrátka většinou bylo tak, že co jsem řešila, toho si nevšímala, a naopak ;-)...
      V.

      Vymazat
    2. :-D to jo. Žaluzie jsem sundala ze spodního okna..furt tahala za šňůrky

      Vymazat
  2. Veru, krásné to máš! Závěsy jsou super :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ja ty HM lnene taky okukovala, ale k nam jsou moc kratke uz pred pranim a kdyz se srazi, hmmm, ani nebudu zkouset:-(. Rada bych ale jejich lnene povleceni. Tak at delaji radost dal:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, lněné povlečení mám také na seznamu ;-D. No, je pravda, že závěsy nejsou zrovna "za hubičku", takže by mě dost mrzelo pořídit si je, a pak je mít krátké (a že to na to jednu chvíli vypadalo!). To je lepší si počkat na nějakou jinou, vhodnější příležitost ;-). Děkuju za návštěvu a zdravím!
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.