pátek 14. dubna 2017

EASTER DECOR...

...kromě květinového věnce na stole jsem ještě velikonočně nadekorovala komodu, vlastně asi už poslední místo u nás doma, které je jen moje a kde si můžu trošku hrát s dekoracemi a obměňovat je. A tak jsem ke svým letošním diy vajíčům přidala dřevěná, která vyndavám každý rok (stejně tak i malé zajíčky) a ještě několik vyfoukaných křepelčích, která jsou krásná sama o sobě (byla z nich super večeře a ještě poslouží jako dekorace, to mám ráda ;-D). Nějaké to peříčko k tomu nesmí chybět. Fotky mi bohužel nevyšly tak, jak bych si představovala, takže dnes to tu odprezentuje (fuj, já ale plodím šílená slova) jedna jediná...


...krásné a veselé Velikonoce...






Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.