úterý 21. června 2016

CREATIVE CORNER...

...komodu jakožto mé nejobvyklejší místo pro obměnu dekorací jsem tentokrát využila maličko jinak, s trochou nadsázky by se dalo říct jako takový můj malý tvůrčí koutek. S nadcházejícími prázdninami by mě měl motivovat k tomu konečně se zase po dlouhé době pustit do toho, co mě moc baví a na co se mi v posledních měsících bohužel nedostávalo času a sil. K ubrouskování a natírání. Pořídila jsem si na to zásobu nových štětců a krásných ubrousků (u kterých nevím, který použít dřív) a hlavně, v hlavě mi dřímají nápady staré téměř rok, nejvyšší čas se do nich pustit (ještěže si je píšu!)...

...docela dlouho se mi materiál na decoupage povaloval v různých krabicích všemožně po bytě. Až jsem si vzpomněla, že mám v šuplíku nevyužitý velký Le sac. Do něj se pohodlně vešly všechny ty hadry, smirkové papíry, laky, lepidla a balakryl, navíc pytel vypadá v obýváku stylověji než staré kartonové krabice... Nedávno jsem mu pořídila ještě menšího brášku, ten se zase hodí na ubrousky. Takže mám všechno připravené po ruce, jen začít. No, a protože při natírání dostávají ruce zabrat (rukavice nepoužívám), o jejich péči se po výkonu postará krém na ruce STOP THE WATER... s okurkou a limetou, který jsem si zamilovala pro jeho úžasnou vůni, stylový obal a rychlé vstřebávání...

...také se těším, až budou štětce ve sklenici použité a upatlané od barvy, působí to děsně umělecky (ha ha). A lopatkovec, chudák, nutně potřebuje přesadit, dostává ode mě zabrat, ale nevzdává se a spolu s kaleido táckem vnáší trochu svěží zeleně do našeho jinak natural beige obýváku ;-)...










Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.