sobota 30. ledna 2016

LET'S PLAY...

...aby to tu nebylo pořád jen o nákupech;-), přidávám tip na jedno superrychlé diy pro maminky s dětmi. Já se vždycky moc těšila na dobu, až bude má dcera ve věku, kdy už spolu budeme moci tvořit nebo kdy já jí něco vytvořím a ona to ocení. No, věk už bychom měli, akorát ta vize s mou kreativností lehce pokulhává. Kromě ptáčkových magnetek, draka a obtisknutých ruček, když byla malinká, jsem se nedokopala k ničemu...

...a tak alespoň včera, když bylo volno, jsme se s dcerou na chvilku "vrátily" do dob, kdy jsme spolu doma vegetily, a užily si lazy pyžamové dopoledne a odpolední vycházku spojily s návštěvou papírnictví a nákupem potřebného materiálu na výrobu "rybářské výbavy". Na tenhle nápad mě přivedla kamarádka Lenka (jak jinak, já sama málokdy něco vymyslím) už před pár lety, tehdy mě to děsně nadchlo, a pak už bylo jen potřeba počkat, až na to budu mít dítě vhodného věku ;-D...

...také je super, že všechny (nebo téměř všechny) věci, které na výrobu potřebujeme, má každý doma. Je tedy potřeba mít: nůžky, pevnější barevný papír na rybičky (ideální je vlnitá lepenka různých barev, my sehnali duhovou) - pokud nemáme papír dost pevný, lze ho podlepit čtvrtkou nebo kouskem kartonu apod., dále je potřeba někde doma vyštrachat pár kovových kancelářských sponek, kousek magnetu (ideální je samolepicí), kousek provázku a tyčku (třeba od lampiónu nebo i jenom klacík). Jak je to dál snad ani nemusím popisovat, vše je vidět na obrázcích. Nápaditosti se meze nekladou a kdo chce být ještě víc tvůrčí, může použít vlnitou lepenku bílou a nechat potomka, aby si rybičky vymaloval sám...

...u nás se "rybářova výbava" setkala s nadšením, navíc je to hra, která vede dítě k tomu, aby se dokázalo na něco soustředit, ono chytit rybku na proutek bez pomoci druhé ruky není zas tak jednoduché, jak by se mohlo na první pohled zdát. Hraček tohoto typu jsou samozřejmě plné obchody, ale nemusíme vše kupovat, že? ;-) Tak veselou zábavu...







2 komentáře:

  1. Skvělý a levný nápad. Ukládám...
    Martina

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně! Těší mě, že sdílíš mé nadšení ;-D...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.