středa 21. ledna 2015

MY MOTIVATION...

...na nových poličkách jsem si trochu uklidila a nechala si tam předměty s motivy, které mám ráda a které mě motivují k jednoduchosti, lehkosti a pozitivní náladě. Velkou radost mám z nových kousků od Veroniky z My White Obsession - kalendáře a karty s peříčky. Protože jsem většinu času doma s naší malou dcerou, občas se mi stane, že ani nevím, co je za den, natož kolikátého, a myslím, že Verči kalendář mi pomůže tento "problém" vyřešit ;-). Křížky (nebo raději pluska ;-) ) a plakát od Šárky asi nemusím představovat a je skvělé, že některé z jejích úžasných plakátů se teď dají pořídit za super ceny (a navíc se nejspíš můžeme těšit na další krásné novinky)...





Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.