středa 27. listopadu 2019

MELANCHOLICKY Z OBÝVÁKU...

...ještě než nás všechny definitivně pohltí předvánoční nálada, přidávám jedno podzimně melancholické nahlédnutí k nám do obýváku spojeného s kuchyní... 

...už v říjnu jsem vyndala dekorační polštáře, které kdysi měla ve své nabídce fotografka Bára. Vzpomněla jsem si při tom na to, jak jsem na mateřské, hlavně s první dcerou, okukovala pinterest a blogy o bydlení a snažila se některé inspirace realizovat i u nás doma. Zdaleka jsem si nemohla dovolit pořídit vše, co by se mi líbilo, ale jsem opravdu ráda, že jsem tenkrát zainvestovala do těchto Bářiných povlaků, ať už z toho důvodu, že jsem chtěla podpořit šikovné české ručky (u Báry tedy spíš oko a cit) nebo i proto, že jsou prostě nadčasové a navíc z kvalitního materiálu, který vydrží i zacházení hrubšího zrna, jež mu poskytují naše dcerky...

...uběhl čas a věci se změnily, spousta blogů, z nichž už mi zůstala pouze vzpomínka na ně, zaniklo nebo se posunulo někam jinam. Trochu je mi to líto, ale zároveň vím, že zkrátka nic nejde donekonečna, všechno se jednou unaví. A já mám vlastně nakonec doma pár věcí, které mi tu dobu a to, jak jsme se měli, budou připomínat...

❤❤❤





4 komentáře:

  1. Musím říci že se mi taky stýská po tom čase :). Pá M.

    OdpovědětVymazat
  2. Mám vankúšik aj ja, s kvapkami na drôte, príde na rad po zime, keď sa zjarnieva.
    Ľutujem, že nemám ten vpravo, steblá suchej trávy....a vôbec, mám ešte v srdci niektoré fotografie na gata doske...
    Pre nás Slovákov je to poštovné z Čiech ukrutné, ale aj ja som ostala verná týmto časom:-)
    A koľko rodín sa rozpadlo, och!
    Pozdravujem milá Veronika!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vím, Ali, ty jsi Bářina velká a věrná fanynka ;-)... To poštovné je děs celkově, ještě že máme aspoň tu Zásilkovnu ;-)... Děkuju za návštěvu, krásný a pokojný advent <3...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.