sobota 30. listopadu 2019

ADVENTNÍ SVÍCEN A KALENDÁŘ...

...do poslední chvíle jsem se nemohla rozhodnout, jak letos adventní svícen pojmu. Jediné, co jsem věděla, bylo rozhodnutí, že ho udělám z toho, co dům dá, a nebudu pořizovat nic nového. Takže jsem včera navečer prolézala zásoby dekorací a různých schraňovaných předmětů a při tom si vzpomněla na jednu starší pinterestovou inspiraci. Vyhrabala jsem tedy malé kořenky, které nepoužívám (já věděla, že jejich čas přijde), našla kulaté prkénko mezi zásobami věcí na dekupáž a zkusila, zda svíčky, co mám, budou do kořenek pasovat. Zdá se, že na tuhle příležitost čekaly ;-). Ráno už jsem jen cestou z nákupu nastříhala venku pár větviček a mám hotovo...

...holkám jsem v pokojíku na okno rozestavila domečkový adventní kalendář, který jsem vyráběla před dvěma lety. Zatím je prázdný, ale doufám, že do rána se v něm něco objeví ;-). Letošní překvapení v domečkách nebudou věcná, tedy z větší části. Budou v nich pouze samolepky vánočních ozdobiček, holky zítra dostanou každá čtvrtku se stromečkem a každý den si nalepí jednu ozdobu. Zároveň mám naplánovaný na každý den nějaký úkol nebo tvoření. Tak třeba první prosincový den napíšeme dopis Ježíškovi, některé dny budeme péct nebo zdobit cukroví, napíšeme a pošleme pohledy a přání kamarádům, budeme vyrábět třeba papírový řetěz nebo hvězdy z pytlíků a některé dny také budeme třídit a vyřazovat hračky, aby bylo místo na nové. Uvidíme, co se nám nakonec povede, nechci se honit, ale užít si s dětmi ten čas. Starší dcera se nesmírně těší, na všechno, jak někde vidí kus jehličí nebo světýlko, je u vytržení. A já taky, z toho, jak se dovede radovat z úplných maličkostí...





 


...na tyhle kouzelné samolepky jsem úplně náhodou natrefila u nás v papírnictví...


Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.