sobota 18. ledna 2020

HERNA...

...mezi svátky se mi podařilo dotáhnout stěhovací proces, rozumějte najít nové místo posledním přestěhovaným věcem, a vše se konečně tak nějak usadilo. Během podzimu se nám toho nejvíc kupilo v chodbě, krabice s věcmi, u nichž jsem hned nevěděla, kam s nimi, a na jejichž třídění nebyl ani čas. Bylo ale jasné, že jejich odklizení budeme muset brzy vyřešit, protože jsme v chodbě plánovali mít vánoční stromeček (měl přes dva metry a jinam by se nám nevešel)...

...v budoucnu z chodby povedou schody do patra, ale zatím zde nejsou a je tu tím pádem celkem dost prostoru. A tak není divu, že ho téměř od začátku využívaly naše dcery ke svým hrám - házení s míči, skákání přes švihadlo, běhání atd. Napadlo mě tedy, že bychom jim tady mohli po odstrojení stromečku vytvořit dočasnou hernu. Nastěhovala jsem jim sem takové ty větší hračky z pokojíku a "nová místnost" má hned využití. Jen tu není tolik světla (proto i horší kvalita fotek)...




...cesta z města...

...občas se nám tu i suší prádlo ;-D...

...a je tu místo i pro vozový park...







6 komentářů:

  1. Veronika, omylom sa mi zmazal tvoj koment u mňa, tak ti odpovedám tu, mimochodom, myslela som, že som na nejakej severskej stránke, tak čisté a pekné, aj keď provizorné to u vás je:-)
    Drevený sušiak by som prijala aj ja, vraj budú v Ikea vo februári.
    Veri, psík nám chýba len v srdci, my máme psov až veľa, prísny režim, aby sme to zvládali, vyvenčili aj za chorú dcéru, zladili prac.čas aj v bývanie doma a nie sme ešte u konca v tom procese, veď vieš, Milo odišiel a prerábame pre seba a psov:-) Mimochodom Milo sa psov bojí, má rád len mačky.
    Tohto psíka sme len preliečovali cez Sviatky, úbožiatko zrazilo auto, bola v zime pri ceste niekoľko dní, bola po štencoch a po dvojitej operácii nemohla ísť do útulku, nikto sa im na dočasku neprihlásil, len my a boli sme nakoniec radi za ňu u nás, hoci to bol nápor!
    Pomohla mi, padol mi už konečne niekoľko ročný závoj z očí a som vďaka nej a nejakým útokom a lživosti na blogoch späť, zase som to ja...nebolo to posledné roky ľahké nájsť sa....papa, tvoja A.V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juuu, Alenko, dřevěný sušák by potěšil i mě, takže díky za tip s Ikeou (doufám, že brzy přemluvím partnera, abychom se tam vydali, je toho víc, co bych odtud potřebovala...;-D) a moc díky za pochvalu! Jinak chápu, že se zvířátky to není jednoduché, ta péče, obzvlášť když je jich víc. I když jsou to velcí učitelé a té lásky, co dovedou člověku bezelstně dát! Jsem ráda, že jsi tu, vím, že není lehké nebrat si některé věci, co člověk na blozích čte, osobně, ale je třeba se nad to povznést a dělat si to "svoje" a po svém tak, jak to máme rádi ;-)...
      V.

      Vymazat
  2. To je prostor ;). My máme zatím hernu všude :D. Chápeš viď :)

    OdpovědětVymazat
  3. Idelani vyuziti, myslim, deti museji byt nadsene. A ten susak a kolicky!!!:-) M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Marci. Na sušák bych si občas nejradši věšela prádlo i já ;-D...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.