úterý 14. března 2017

A LITTLE BIT OF SHOPPING...

...na chvilku teď odbočím od "bejby" tematiky a pochlubím se, čím jsem si nedávno udělala radost :-). Ačkoli jsem poslední dobou tíhla k askezi a ujišťovala se, že všemožné dekorace a jiné rozmařilosti k životu nepotřebuju, stačila jedna návštěva oblíbeného e-shopu Nordic Day a všechny mé minimalistické zásady šly do háje. A může za to tenhle článek! a taky narozeninová sleva 20% :-D (Verunko, doufám, žes pochopila, že to tu na Tebe svádím jen na oko ;-), samozřejmě si za to můžu sama...) Já totiž původně chtěla jen ty peříčkové ubrousky od Bloomingville...

...no, ale na svou obhajobu (hlavně sama před sebou) musím říct, že na své nedávné narozeniny jsem se dost odbyla a vlastně si pořídila samé praktické věci!!! Jako třeba olivové mýdlo, které mi, ještě než ho použiju, krásně provoní šuplík s prádlem. Svíčka a krém na ruce mají zase pěkné minimalistické balení (pro nějž mám slabost) a nádobky z hnědého lékárenského skla můžu později použít jako svícínky na čajovky nebo třeba na (sobě dlouho slibovanou) domácí kosmetiku. Stejně tak jsem neodolala olivovému oleji od Nicolase Vahé v ikonické lahvi, která mi bude zdobit kuchyňský koutek a do níž si můžu přelívat i jiný olivový olej donekonečna (na to mě totiž nedávno nalákala Terezka). Od stejné značky je i dávkovač čaje/kávy s klipsem. Od Bloomingville jsem ještě kromě ubrousků pořídila skleničku s kolouškem, doma už máme jednu se zajícem, tak aby se mi holky nehádaly. Zebrovaná washi páska mi zrovna došla, a protože mě moc bavila, přihodila jsem ji také. Paví pero jsem dostala jako dárek k nákupu a ještě katalog produktů Madam Stoltz, který je nádherný (i když na loňskou sezónu), z pevného papíru, silný jako kniha. Líbí se mi takovéto katalogy nebo časopisy různě vyštosované po bytě, vypadá to stylově ;-)...

...tak schválně, kdo by také některé z těchto věcí neodolal? ;-)...








8 komentářů:

  1. Veru, to jsem se lekla a pak zasmála(ještě že jsi to nenechala na mě).;) Neboj, já těm 20% slevám taky neodolala a to hned dvakrát, nejdřív na nordicday a pak na bellarose. No, něco bylo potřeba a A. bude mít narozeniny...:D Víš, jak to je.:) Tvůj nákup se mi líbí, olej také mám, ubrousky snad přijdou a svíčka by moc potěšila i mě. Ať Ti ty malé radosti dělají dlouho radost, pa Veronika. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když ono je někdy tak těžké odolat! ;-) Je teda pravda, že bych ještě nějaký ten den (týden, měsíc...) bez nákupu na ND vydržela, kdybych bývala neviděla (nečetla) ten Tvůj článek. Mně se totiž velmi zalíbily právě ty ubrousky a původně jsem opravdu šla jen pro ně. Jenže pak se to nějak zvrtlo a ty další věci se mi v košíku objevily, ani nevím, jak ;-). Ale rozuměj tomu tak, že jsem moc ráda za ten nákup, z novinek mám opravdu radost a věřím, že se jimi budu těšit dlouho... Jsem moc zvědavá na novinky u vás! :-*
      V.

      Vymazat
  2. Ta sklenička je tak neskutečně kouzelná, až mám chuť se jít podívat na daný eshop, ale zrovna ND mám zakázané, protože nad ním jen achám a vzdychám a nic z toho nikdy není, jen mrzutost. :D

    Dívka z venkova

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto rozumím, já tam často také chodím jen vzdychat ;-)... Anebo se inspirovat k nějakému vlastnímu tvoření (mrkněte na můj následující článek) ;-). A ano, sklenička je moc hezká, a když se ještě vychytá nějaká ta sleva, není to zas taková darda ;-). Tak Vám přeju brzy nějaké milé zpříjemnění, ať už koupené nebo vlastnoručně vyrobené ;-)...
      V.

      Vymazat
  3. Veru, krasne odmeny a radosti jsi nasla:-). Naprosto rozumim:-). M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, občas člověk neodolá, viď? ;-) Děkuju!
      V.

      Vymazat
  4. ten olej laka aj mna. uz ho vidim v buducej novej kuchyni :) aak e uz ho mate, tak sa opytam....ta etiketa na nom je papierova, alebo vytlacena rovno na flasi? dik ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, olej kuchyním sluší, tedy ta láhev ;-)... Kupovala jsem si ho právě kvůli ní... Etiketa je jen papírová, takže by měla jít sloupnout ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.