čtvrtek 4. ledna 2018

DĚKUJI...

...do nového roku jsem vkročila s několika blogovými dluhy. Takže dnes začnu tím prvním a nejdůležitějším. Během adventu se mi dostalo několik nečekaných radostí. O milé výměně s Martinkou a radostné výhře s Mamami.cz jsem už stihla napsat. Nestihla jsem ale tady na blogu poděkovat Marcele/Nordic Passion za dvě úžasná překvapení, kterými mě velmi potěšila...

...nejdřív mi přišlo poštou malé miminko - pilea. Teď se tedy trochu stydím, protože byla úplně v pořádku, měla vyhnané tři lístky. No, a já jsem neměla zrovna doma zeminu, abych ji mohla hned zasadit, a tak jsem se na to dostala až po několika dnech. Milé rostlince čekání ve vodě zrovna moc neprospělo, přežil lístek jeden. Zkusila jsem ji přesto zasadit a každý den ji přemlouvám, ať to nevzdává. Tolik bych si přála, aby mi rostla. Mám ji na světle, zalévám decentně a každý den několikrát sleduji, jestli holka drží. Prosím, uklidněte mě někdo, že máme šanci...

...o několik dní později jsem dostala ještě jeden balíček, naprosto nečekaný. Dvě nádherná, voňavá mýdélka z Marceliny dílny, jedno  s vůní santalového dřeva a druhé s vůní vanilky a orchideje. Bude to znít jako klišé, ale znovu se mi potvrdilo, že sny se dokáží plnit a hlava je mocná. Já si je totiž moc přála. Soutěžila jsem o ně v Marcelky předvánoční giveaway, ale nevyhrála. Marci mi je však poslala sama od sebe jen tak. Mýdélka mi zatím voní v šuplíku s prádlem, ale těším se, až si s nimi budu zpříjemňovat chvilky v koupelně. Jedno mýdlo už jsem totiž od Marcely měla (z první výměny) a bylo moc fajn...







6 komentářů:

  1. Veru, ještě jednou děkuji moc. Já to udělala ráda. Myslím, že voda a čekání na zeminu by neměly vadit. Třeba ten transport... Kdyby to nedala, mám tu další s kořínky, můžu poslat. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marci, díky, to už by mi byla hanba ;-D... Snad to spolu zvládnem... Měj se krásně <3...
      V.

      Vymazat
  2. Veru,
    to víš, že to zvládne. Jen bacha na přemokření půdy, to mi vždycky pár listů shodí. Prý zalévat až když je zemina suchá.
    Krásné překvapení ti přišlo, to muselo být radosti :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, děkuju, radosti bylo opravdu hodně, nečekala jsem to. Děkuju za rady, doufám, že mi poroste, zatím mě ten jeden lístek drží v naději ;-)...
      V.

      Vymazat
    2. Veru,
      musím říct, že sice má být Pilea nenáročná s rychlým růstem, tak mně se tedy sotva drží. O bohatém keři si asi můžu nechat jenom zdát :)
      Teď jsem ji trochu zalila a přišla o list :D

      Vymazat
    3. Jejej... je to věda, ty rostlinky... no, tak obě uvidíme ;-)...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.