úterý 23. ledna 2018

ATMOSFÉRA ZA OKNEM...

...letošní zima výhledům z okna zatím moc nepřeje. Mám teď na mysli tu modrobílou mrazivou krásu, výhled na mokrý sníh máme už asi týden. Užíváme si alespoň to, že můžeme jezdit do školky na bobech ;-). Ale přece jen tomu chybí ta špetka mrazu...

...já se letos těšila, jak si ten mrazivý výhled ještě umocním díky ledovým svícnům, které jsem měla připravené v mrazáku už asi čtrnáct dní. No, nebyla by to krása? Celý balkon pokrytý sněhovou peřinkou, v ní zabořeno několik ledových kostek s plápolajícím světýlkem a já za oknem s hrnkem čaje (a v něm kapkou rumu) hledíc na tu nádheru místo televize... Prostě jsem si chtěla tuhle pinterestovou radost vyzkoušet...

...bohužel, paní Zima na to má jiný názor, takže svícny mělo smysl vyndavat až včera. Ale aspoň jsem si vyzkoušela, že to opravdu funguje. Vodu jsem dala do čtvercových plastových krabiček na uchovávání potravin, doprostřed kelímky s vodou (aby byly zatěžkané) a okolo pár větviček, které jsem našla popadané před domem. Teď čekám, až svícny úplně roztají, větvičky posbírám a dám zmrazit znovu, třeba na tu pravou zimní atmosféru ještě dojde...



...začátek včerejší akce...

...trošku nám zapadaly sněhem...

...a dnes ráno pomalu roztávaly...

4 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Jojo, škoda, že to byla jen taková chvilka... Díky...
      V.

      Vymazat
  2. Veru,
    krásně se ti svícny povedly. To by jeden litoval, že se oteplí, viď.

    Každopádně ti jdu napsat, že padání listů u Pilei je taky dáno tím, když je dlouhá prodleva v zálivce. Já už mám jen 4 listy, tak jí vůbec nezalévám, ale každý den hlínu porosím. Zatím se jí to líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, přesně tak, ještě bych si klidně takto dál zimu užívala, teď už to ale vypadá spíš na jaro za rohem ;-)... Moc děkuju za rady, zkusím tedy taky rosit. Mám pořád jen ten jeden list, s kterým se stále nic neděje (naštěstí i bohužel ;-D). A zrovna dnes (po měsíci chlácholení a přemlouvání) jsem jí drsně řekla: Ty mi jednoho krásnýho dne stejně uhniješ a chcípneš... :-D ... Takhle my to spolu máme...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.