neděle 10. ledna 2016

WINTER DECORATION...

...vánoční dekorace jsou dávno uklizené (kromě stromečku, ten ještě pořád máme, protože nějak není "kdy" ho odstrojit ;-D), ale zimní nálada u nás stále panuje. O to víc, když nám uplynulý týden počasí dopřálo také zimu opravdovou. Už před Vánoci jsem si všímala, že se mi moc líbí dekorace, kde jsou nějakým způsobem využity šišky. Dostala jsem se na ně až teď, a protože jsem doma "nevyštrachala" žádnou vhodnou nádobu, skončily v zavařovací sklenici ;-). Parůžek od milé Veroniky dostal své první využití a plakát s vlkem zůstal...







2 komentáře:

  1. Veru moc krásné! Zimní deko mám ráda i šedou barvičku ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Šárko, taky mám šedou moc ráda a Tvoje plakáty nesmí chybět! Pořád je střídám a určitě časem rozšířím sbírku ;-)
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.