pátek 1. ledna 2016

RESOLUTIONS...


...pod stromeček jsem si nadělila krásný diář a zápisník od Báry a dnes se vrhám na první zápisky. Zatímco do zápisníku půjde cokoli, diář bude organizovaný. Do loňského diáře jsem si chtěla zapisovat každý den něco hezkého. Ne vždy se mi to ale dařilo. Ani ne tak proto, že by nebyly žádné pěkné každodenní zážitky, ale spíš jsem byla občas jednoduše líná chvilku si sednout a něco málo zapsat, za což se na sebe dost zlobím...

...takže letos znovu a lépe! Mám to vymyšlené takto: zápisník má vždy na levé straně okénka (řádky) na každý den v týdnu a vpravo volné řádky na cokoli. Takže levá strana bude plánovací a pravá zážitková. Chtěla bych si každý večer udělat chvilku čas a zapsat si a naplánovat, co mě čeká další dny, a vedle toho zavzpomínat, co hezkého jsem ten den prožila (může to být cokoli, rodinný zážitek, setkání s přáteli, úspěch kohokoli z mých blízkých v čemkoli, materiální radost, citát nebo myšlenka z knihy či filmu...). A rozhodla jsem se nevyžadovat to striktní zapisování každý den. Teda to plánovaní jo, ale zážitky spíš podle toho, jak přijdou...

...a mé další novoroční předsevzetí? Pokud budu vycházet z mých nedávných zážitků, rozhodně se chci zaměřit na to nakládat si toho na sebe mnohem méně, trochu toho minimalsimu aplikovat hlavně v této oblasti. A protože vím, jak to s novoročními předsevzetími bývá, je pro mě moc důležité nevzdat to. Jasně, že mi to odhodlání dlouho nevydrží (znám se), ale chci to zkoušet znovu a znovu. Pokud "vypadnu z tempa", chci se znovu sebrat a zkusit to ještě... a ještě... vytrvat... držte mi palce ;-)







6 komentářů:

  1. Taky už zapisuju! Ze začátku roku organizovaně a vzorně, jak postupuje čas a dny v diáře, stává je změtí písmenek :-) Přeju v roce 2016 jen to nejlepší a samá pozitivní písmenka! A děkuju ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně ;-). Moc děkuju a pozitivní písmenka i Tobě! ;-)
      V.

      Vymazat
  2. I já jsem chtěla diář od Báry, ale už se znám a vím, že by zůstal nepopsán. Já mám všechno smart a naše rodina jede prostřednictvím google diáře synchro. A jak jistě víš, dělám ten project life a ten mě vyšťaví do max:-D. Máš to krásný a přeju, ať vytrváš. Já už nějakou dobu vím, že někde budu muset udělat ústupek, že nemůžu zvládat všechno na 100%, ale pořád ještě nevím, kterou oblast to postihne:-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já do loňského docela psala. Jsou v něm teda i nepopsané stránky, ale pak zas třeba úplně jo, že mi téměř nestačily. Šlo to v takových vlnách ;-). Ale i ta on-line forma může být super. Za projekt life máš můj neskonalý obdiv, moc by mě to taky lákalo, ale letos jsem byla ráda, že jsem opět stihla aspoň tu fotoknihu pro babičky... no, mám toho do příštího života naplánováno taky požehnaně, ale v tomhle musím prostě ubrat, všechno nejde, a já jsem navíc založením člověk, který má rád "svůj klid" ;-). Každopádně Tobě moc přeju, ať se Ti daří dělat na 100% vše, co opravdu z duše miluješ ;-*...
      V.

      Vymazat
  3. Tak já jsem na tom s diářem tak, že do diáře se snažím psát vše co se týče plánování. A tento rok je to mé předsevzetí, plánovat. Prví týden mi vyšel. :-) Hezké dny roku 2016 :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. První týden se zapisováním vyšel i mně, tak jen aby se nám dařilo v tom pokračovat, že? ;-)
      Také přeji vše dobré v novém roce a děkuju! ;-)
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.