středa 30. října 2019

GALERIE V LOŽNICI...

...během podzimních prázdnin jsme dostěhovávali poslední věci z bytu a pokračovali v dodělávkách našeho nového domova. Dnes přidávám krátký náhled do ložnice, která prošla za těch pár dní největší proměnou a vlastně už nevypadá tolik minimalisticky a bíle jako tady na fotkách. Zbývá nám ještě pořídit lustr, který mám vyhlédnutý, a budu ji tady moct ukázat kompletní...

...na zeď a nad postel jsem si (s partnerovo pomocí) dala pár obrázků a fotek. Některé jsou nové, některé mám doma už celkem dlouho. Třeba obtisky rukou, které jsme tvořily, když bylo naší první dceři pár měsíců. Nebo novorozenecké fotky druhé dcery, které už budou staré tři roky, ale teprve teď jsem je vystavila (co člověk při stěhování neobjeví). Nejnovější je vlastně obrázek Fridy, který jsem dostala jako dárek k objednávce od Marti. Přišel mi zrovna, když bylo naše stěhování v plném proudu...






8 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Moc děkuju, Marti :-*... ano, je to sen a dokonce splněný... a věřila bys tomu, že přesto jsem někdy nespokojená a skuhrám? ;-)...
      V.

      Vymazat
    2. Věřila :D máme to těžké což?

      Vymazat
    3. No to teda ;-D...
      V.

      Vymazat
  2. Krásne:-)
    Veri, ešte si mi nič nenapísala k našim premenám, začali už v tom okienku na blogu s hnedým kávovým kreslom:-)
    Všetko drevo už pretierame transparentným bielym osmo voskom.
    Obývačku mám novú, najmä pohovka s regálom sú pre mňa asi naj, industriál z Ikea, breza, kov, ľan!
    Stále zjednodušujem, minimalizujem, aj pridávam luxusné kúsky, teraz aktuálne vlnený koberec z BR a ešte len odfotím nové hodiny v obývačke, police String a hojdačku sme ešte neumiestnili...odštartovali to tie gold koreničky v akcii BR:-)
    papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veronika, neviem ako sa vám všetkým zobrazuje môj blog, ale mám ho schválne okienkový, aby bolo hneď vidno o čom je príspevok a zdá sa mi, že si preskočila, aj ten s bielením (to sme si zamakali, osb dlážka je olejovým transparentným bielymi voskom), aj ten vlneným s kobercom, no nič :) papa

      Vymazat
    2. Ali, já u Tebe všechno ještě neprohlédla, některé příspěvky (ty starší) ano, ale tam se nedalo komentovat (vím proč) a na ty další už mi nezbyl čas, takže až zas někdy... Snažím se aspoň sledovat Tvé současné příspěvky, ale ani to vždy nestihnu. Čas na svůj blog a i na ty ostatní mám teď hodně omezený, ani sama nedokážu postovat tolik, kolik bych chtěla, natož chodit koukat jinam, i když bych vážně moc chtěla... Takže se může stát, že u Tebe sem tam něco přehlédnu, nezlob se... Ale chodím k tobě koukat, co to jde, jen někdy ten komentář už prostě nezvládnu...vím, že na to čekáš, promiň...
      V.

      Vymazat
    3. A děkuju za pochvalu <3...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.