sobota 31. srpna 2019

OSVĚTLENÍ V KUCHYNI...

...poslední důležitá věc, která byla potřeba v kuchyni, je hotová, a to osvětlení. Já měla jasnou představu, inspirovala jsem se na tomto dechberoucím instagramovém účtu. Nikde jsem ale podobné lustry nemohla najít. Naštěstí jsme měli v záloze tyto z Ikea, které také leckde dominují. Jenže to nebylo úplně ono. A tak partner přišel s nápadem, zvýraznit jejich okraje černou linkou. Lustry oblepil a po okrajích nastříkal černým sprejem. Podle mě to vypadá skvěle a jsem nadšená...






...v kuchyni máme i obývací část, zde jsme použili větší variantu Ranarp...

2 komentáře:

  1. Krásnučké, krásnučké a tá lampa je šláger, ste ju super vylepšili, vieš, že existuje taký riad s tým prúžkom-Nesto má porcelán a existuje aj kovový, má ho Baletková Markéta z L...zabudla som ten český tradičný e-shop!
    Rozmýšľam o tejto lampe, ale štipci-čierna-mosadz a do kuchyne na čiernu poličku:-)
    Mladí ju majú na pri posteli, ako nočnú lampu, aj v bielom.papa

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, Alenko, to nádobí vím, které myslíš, a byla by to veliká krása. Já mám takový malý smaltovaný hrneček na kafe a ten taky vypadá jako ty lustry ;-D... V té černé variantě jsou ty lampy boží a u vás by se vyjímaly skvěle... Děkuju, měj se nádherně...
      V.

      Vymazat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.