úterý 10. ledna 2017

CARDS...

...tyhle kartičky jsem pořídila ještě před Vánoci dceři k svátku. Ona totiž není moc panenková, zato miluje zvířátka v jakékoli formě - plyšová, dřevěná nebo na obrázku. Jednu dobu se mě (i ostatních členů rodiny) neustále vyptávala, co která zvířátka jedí. A já se musím přiznat, že jsem ne vždy věděla přesnou odpověď. Na kartičky jsem náhodou narazila při prohlížení bezva obchůdku Hugo chodí bos, když jsem sháněla vánoční dárky...

...jde o sadu 10 karet, na každé je vyobrazeno nějaké zvíře a z druhé (černobílé) strany je namalováno a napsáno, čím se živí. Možnosti hraní si s nimi jsou různé a záleží na fantazii, my je nejčastěji zamícháme a dcera si pak losuje jednotlivé karty a podle vyobrazeného "jídla" a končetiny hádá, o jaké zvíře jde. Někdy si je vezme i sama, rozloží si je a vykládá u toho, co si pamatuje ;-). Až ji hra s nimi omrzí, asi si některé vystavíme v pokojíčku (jsou to moc povedené ilustrace zvířat), třeba na zdi pomocí washi pásky nebo dáme do rámečku. A aby nám dlouho vydržely, nechala jsem si je zalaminovat...

...ještě bych ráda zmínila, že Hugo je super. Kdo shání originální nebo naopak tradiční české hračky, určitě si vybere...






Žádné komentáře:

Okomentovat


Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.